obey-robots.txt
07 December 2016, 17:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

tip bij opzegging abonnement

john1958
Voor degenen die te zijner tijd hun abonnement bij Online zullen opzeggen, kan mijjn volgende ervaring van belang zijn.

Mijn abonnement liep tot de 19e van de maand. Omdat de vaste kosten voor de maand vooruit worden betaald en mijn variabele (bel)kosten erg laag waren, verwachtte ik bij de eindafrekening nog iets terug te krijgen.

Dit was een misrekening, want er volgt helemaal geen eindafrekening. De laatste rekening heb ik nooit meer gezien en er is ook niets meer bij of afgeboekt van mijn rekening. Inloggen kan ook niet meer en mailen met de helpdesk is niet meer mogelijk, omdat je daarvoor ingelogd moet zijn. Het enige is dan bellen met de helpdesk, maar dan ben je het geld dat je terug verwacht zo kwijt aan belkosten.

Gelet om mijn ervaring is het misschien slim om de laatste incasso na beëindiging te storneren, maar dan dreigt online wel weer met extra incassokosten.

Rest mijn opluchting dat ik van deze club afben, maar ik moest dit nog wel even kwijt.

azsxdc
welke 19e van de maand? welke maand? terugboekingen vinden plaats rond de 20e van de maand dacht ik Pfft
Gewijzigd door azsxdc op 15 september 2010, 21:54

john1958
Einddatum was de 19e juli. Deze einddatum is ook door online bevestigd. Rond 7 juli is nog de nota afgeschreven met de vaste abonnnementskosten tot 1 augustus. Daarna niets meer gehoord of ontvangen.

azsxdc
bel online alsnog als je zeker wilt zijn of je nog geld krijgt of niet zou ik dan zeggen.

john1958
Daar begin ik niet meer aan. Ik heb ongeveer 10 euro tegoed aan abonnentskosten, minus schat ik een paar euro belkosten. Per saldo gaat het dus maar om een paar euro. Door weer de betaallijn te gaan bellen, met een onzekere afloop, loop ik alleen maar het risico goed geld naar kwaad geld te gooien.

Dat weet online natuurlijk ook en mijn inschatting is dat ze daarop speculeren en gewoon geen eindafrekening meer sturen.

Het zij zo, maar ik heb het op het forum gegooid, zodat anderen hun plan hier eventueel op kunnen aanpassen.

sjaakaq
Vrienden van me zijn begin maart geloof ik overgestapt van Online naar Ziggo en hebben hiervoor gebeld toen. Ergens halverwege mei kregen ze ongeveer de helft van het abonnementsgeld terug. Volgens Online hielden berekenden ze wat je nog tegoed hebt aan het eind van de maand dat je weg bent gegaan, en als er dan een maand niets mee gebeurd (wat logisch is als je geen abonnement meer hebt...) dan wordt het teruggestort.

john1958
Mijn eindsaldo kon op 1 augustus worden bepaald. Nu is het wel zo, herinner ik mij dat banken nieuwe voorwaarden hebben omdat de europese regels dit voorschrijven. Tegenwoordig kunnen consumenten langer storneren. Ik geloof tot wel 8 weken na de betaling. Misschien komt de restitutie volgende week nog, rond de tijd dat ik normaal de maandelijkse rekening ontving. Als dat zo is, dan zal ik dat hier melden.

Voorlopig blijf ik nog even sceptsisch.

azsxdc
als jij storneert sta je niet meer in je recht.
als je je geld wil hebben is je enige mogelijkheid het bellen naar online

paraplu
Online gaat beltarieven aanpassen en geeft aan dat abonnement t/m 21 oktober 2010 gratis opgezegd kan worden.

Ik vraag me af of ik mijn pakket (internet+bellen) kan opzeggen om deze reden. Iemand met ervaring?

azsxdc
wat staat er precies in de nieuwsbrief ?
Gewijzigd door azsxdc op 18 september 2010, 18:57

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tip bij opzegging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
lijnhuur/opzegging domein Klacht over Online 8 07 juni 2016, 15:22
email doorsturen na opzegging Email 5 03 juli 2015, 18:02
Upgraden abonnement Klacht over Online 9 05 mei 2014, 00:51
DSL-instellingen abonnement "Snel"? Eigen modem configuratie en problemen 2 24 februari 2014, 23:58
abonnement online stopt Algemeen 2 19 februari 2014, 22:28
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:20:17
| Hans03:40:35
| Memooh05:07:14
| Wanabo09:43:21
| Tiger17:54:42
| ronald schuit18:53:11
| ekhhorlings21:12:55
| Lutz21:20:05
| mRcan22:44:23
| dutch flash23:00:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.