obey-robots.txt
07 December 2016, 17:20
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

TG 712 Niets anders dan problemen!

d4rkv3n0m
Beste,

Ik heb veel problemen met mijn Thomson 712.
Al sinds dag 1 kan ik niet normaal met mijn xbox online spelen!
Tevens probeerde ik te portforwarden dit loste het probleem niet op!

Op mijn pc heb ik later Company of Heroes geprobeert te spelen met mijn vrienden.
Ik had poort 1-60000 geforward naar mijn pc om zeker te zijn dat er genoeg poorten open stonden. Nog gaf hij aan dat ik NAT Problemen had.

Bij Call Of Duty Modern Warfare 2 PC, heb ik het probleem ik weinig servers kan joinen omdat mijn NAT Type op strict staat, tevens kunnen mijn vrienden dus niet zomaar in mijn party joinen.

Bij verder alle steamgames kan ik maar een paar servers vinden (142 laatste keer dat ik keek) op dit moment ben ik op mijn werk!
Maar u kunt wel begrijpen dat ik flink baal van ONLINE!

Ik had online al voor gesteld om mijn eigen modem te gebruiken, een Mooie ZyXEL.
Toen ik vroeg om de sip gegevens vertelde ze mij dat ze me geen informatie over telefonie wouden verstrekken.

Sinds gisteren ben ik slecht te berijken, mijn modem valt iedere keer uit, niets op het netwerk is meer berijkbaar tot ik de modem reset! dit is vanochtend voor de 4e keer gebeurt! dat kan toch geen gewoonte worden

Kortom, er word internet belooft waar ik zelf niets mee kan!
Andere modem? dan komt mijn telefonie te vervallen en betaal je er toch 10 euro per maand voor.

TIP: Neem nooit Online VOIP, Neem internet + Eigen modem + SIP Provider = Mischien een goede oplossing.

VRAAG: Heeft iemand van jullie dit probleem? Hoe kom ik er vanaf?

.

azsxdc
Sinds gisteren ben ik slecht te berijken, mijn modem valt iedere keer uit, niets op het netwerk is meer berijkbaar tot ik de modem reset! dit is vanochtend voor de 4e keer gebeurt! dat kan toch geen gewoonte worden

Controleer het met één computer. probeer zonodig nog een ander computer.
en als het niet werkt:

1. check de kabel tussen je modem en isra punt, vervang zonodig met een kabel van max. 1,5 ..
2. check je isra punt
3. bel ff naar online
Gewijzigd door azsxdc op 03 november 2010, 11:38

d4rkv3n0m
Kabel naar isra punt is echt pure onzin!

Ik werk zelf met solcon adsl lijnen bij clienten, het is aleen benodigt als je lijn onstabiel is.
Ik heb een jaar lang alice gehad, altijd mijn mooie 2.3 Mbps kunnen halen, en nu met online niet?

Al vaker naar online gebelt.
Volgende probleem is sinds deze week ontstaan
Ik kan geen portforwarding toevoegen op IP
Thomson herkent mn linux bakjes niet.

Tevredenheid gedaald van - naar --

rrozema
d4rkv3n0m schreef:
Kabel naar isra punt is echt pure onzin!
...

Nee, het is gewoon de waarheid. Zou jij van een flat af durven springen omdat er mensen zijn die zo'n sprong overleefd hebben? Nee toch, je zou zeggen dat die mensen gewoon ontzettend geluk gehad hebben en het zelf niet proberen na te doen. Zo ook bij jouw voorbeelden: die mensen hebben gewoon geluk gehad. Zorg nou maar dat je de kabel tussen het aansluitpunt en het modem zo kort mogelijk houdt, dan heb je de kans dat je problemen krijgt door storing op die verbinding in ieder geval uitgesloten.

d4rkv3n0m
Punt 1, Modem kan niet bij mijn isra punt. daar heb ik geen voeding.
Punt 2, Zelfs het dichtst bij zijnde telefoon aansluiting is deze modem gewoon pruts.
Punt 3, Ik ben het nog steeds niet eens met je statement. Admin of niet!

rrozema
punt 3, Dat mag Smile, dit is een forum voor en door Online klanten. En het feit dat ik admin ben zou mij geen extra geloofwaardigheid op moeten leveren. Het betekent alleen dat ik mag proberen de boel hier in goede banen te leiden en dat is wat ik hier probeer te doen. Maar als je wat documentatie naslaat op hoe adsl werkt zul je zien dat er tenminste een grond van waarheid in mijn bewering zit.

punt 2, dat is mogelijk en zal ik je zeker ook niet betwisten, maar het doet niets af aan het feit dat een langere verbinding tussen modem en isra de kwaliteit van die verbinding alleen maar slechter kan maken.

punt 1, Een langere stroomkabel verandert niets aan de kwaliteit van het signaal dat je modem ontvangt, een langere adsl verbinding zorgt echter potentieel voor een slechtere verbinding. Aan jou de keuze...

d4rkv3n0m
Sorry ik heb geen behoefte om een stroomkabel door mijn woonkamer naar de gang in de meterkast aan te leggen. beetje omslachtig.

en zou ik het uberhaupt in mn meterkast verwerkt krijgen. zit ik met draadloos waar ik van mijn leven niet terug naartoe wil met mn servers!

rrozema
In je meterkast komt je stroom het huis binnen. Het lijkt me niet een erg grote uitdaging om daar een stopcontact te (laten) maken.

En waarom zou je aan wireless vast zitten? Er loopt nu immers ook een kabel vanaf je meterkast naar de huidige plek van je router. Vervang die telefoonkabel door een netwerkkabel en je bent het heertje.

d4rkv3n0m
=) meer geld uitgeven dan mijn hele abbonnement per jaar kost? niet echt van plan. ik ga wel gewoon overstappen naar Ziggo aan het einde van de termijn
als ik namelijk moet kabels trekken is mijn moeder niet zo blij.
Gewijzigd door d4rkv3n0m op 11 november 2010, 16:15

rrozema
Ziggo stuurt je dan een doos met een modem er in; met een stroom kabel van +- 1,5 meter. Dat modem moet zo dicht mogelijk geplaatst worden bij het punt waar je antennekabel je huis in komt. Ik hoop voor jou dat dat niet in je meterkast is...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG 712 Niets anders dan problemen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen 14 06 december 2016, 08:03
Problemen na Upgrade Algemeen 16 27 november 2016, 19:21
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing 7 13 november 2016, 00:23
Problemen met pinautomaat Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 8 19 augustus 2016, 13:01
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:22:17
| Hans03:42:35
| Memooh05:09:14
| Wanabo09:45:21
| Tiger17:56:42
| ronald schuit18:55:11
| ekhhorlings21:14:55
| Lutz21:22:05
| mRcan22:46:23
| dutch flash23:02:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.