obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
thomson tg712 werkend krijgen
remichi2
ik heb online aangevraagd en heb de thomson tg712 binnen. verder een mail van online dat ik "rond" 3 maart internet zal hebben. wat een vaag begrip is dat nu weer!! hoe moet ik nu weten of ik wel of niet 3 maart moet proberen alles werkend te krijgen??

als ik nu al alles installeer werkt het nog niet. met een ethernet kabel van thomson in mijn laptop geeft hij een melding dat "om een verbinding te maken, u moet inloggen als een gebruiker met meer privileges". Wat dien ik hier dan in te vullen?? de gekregen password en online emailadres werken hier niet.

verder ben ik niet te spreken over de verdere instructies. ik ben niet dom, maar met alleen een stomme poster die zogenaamd getest is op gebruiksvriendelijkheid kom ik niet veel verder. De poster geeft alleen aan hoe ik de fysieke instellingen moet regelen. ik wil nu weten hoe ik daadwerkelijk alles werkend krijg.

ik heb: 2 wireless laptops, 2 wireless smartphones, 1 bekabelde xbox360, 1 netwerk hardeschijf.

hoe kom ik in de instellingen pagina van de thomson zodat ik de instellingen kan veranderen en bepaalde mac adressen toegang kan geven tot internet?? verder kan ik mijn oude router aan de thomson hangen en op die manier weer als het ware mijn oude netwerk in stand houden??

tot nu toe nog niet echt onder de indruk van online.....kwam er ook te laat achter dat het bij t-mobile hoort, want met mijn smartphone is het internet van t-mobile ook erbarmelijk slecht.
 
remichi2
Ik vergelijk de snelheid nog niet, alleen hoe de service tot nu toe is. Verder hoop ik dat de snelheid goed wordt.
Dus ik begrijp dar ik tot 18 uur moet wachten vandaag, terwijl het niet zeker is dat het vandaag geleverd wordt. "rond" 3 maart kan ook 4 maart betekenen neem ik aan. Voor een nieuwe abonnee is dit allemaal geen goeie binnenkomer.

Ook mis ik een instructieboekje. Die poster is totaal niet nuttig om het internet compleet up and running te krijgen. Er staat niks op de poster over de wifi, de wep key etc.

Maar goed, dat was mijn frustratie. Ik ga wel de hele dag wachten op iets wat misschien wel/niet gaat gebeuren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'thomson tg712 werkend krijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Geen klant en toch een modem en decoder krijgen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 11 dec 2014
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Advertentie