obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
kan ik de naam van de tomson modom veranderen
zamaan
Ik heb Thomson modem TG712 Kan ik de naam van de modem/ naam verbinding ( Tomson TD712 ) veranderen naar een zelf gekozen naam.
kan ik ook het pasword veranderen.

Graag hoe?
Gewijzigd door zamaan op 06 maart 2011, 18:13
 
TCP_IP
Bedoel je de naam van draadloze netwerk incl. wachtwoord ?

http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.technicolorbroadbandpartner.com%2Fgetfile.php%3Fid%3D5415&rct=j&q=tg712%20ssid%20wijzigen&ei=msNzTZHSCoOcOoiq7L0G&usg=AFQjCNFNV1e1BrnEuEpQ77fcnEOwYJ_oXw&sig2=5pfh4mDWFUX5zSqmW6u_ag&cad=rja

blz. 27
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
zamaan
Bedankt voor u reactie ik heb het gevonden maar ik weet het niet zeker of ik de naam van de modem kan veranderen zonder probelem met de verbinding.

91248625
 
jpt
@zamaan
dit kan je ongestraft doen!

wel goed onthouden wat je invuld!(ook hoofdletters en cijfers)
dit heb je nodig om weer draadloze verbinding te maken met je laptop telefoon etc.
het heeft geen invloed op je bedraadde aansluitingen.

grts
 
nokowow
Hallo iedereen

Je kan ook je oude Naam weer gebruiken en wachtwoord in je Thomson invoeren en gebruiken.
Als je daarvoor ook al een draadloos netwerk gebruikte, is vaker wat minder werk.

Vooral als je wat lastiger draadloze apparaten hebt(internet radio ed)
Deze Vaak niet erg makkelijk in te voeren

Maar de werking is 100%, en daar gaat het om.

Succes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan ik de naam van de tomson modom veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Externe IP veranderen (Wan ip static) Huawei configuratie en problemen : 2 11 sep 2014
inlog naam en wachtwoord vergeten Huawei configuratie en problemen : 4 19 aug 2014
Mac-adres veranderen. Huawei configuratie en problemen : 7 01 dec 2013
HG655D FTP USB naam veranderen Algemeen : 4 28 dec 2012
Thomson TG712 dhcp lease oneindig veranderen Thomson configuratie en problemen : 2 14 sep 2012
Advertentie