obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Misschien een leken vraag
spijker007
Hallo beste forum leden. Ik heb een aantal Wanscam wireless IP camera's aangeschaft. Via de UTP kabel gaat het prima maar draadloos wil het niet vlotten. Ik ben er nu achter gekomen dat de poorten 2010 t/m 2016 dicht zitten. Zoals trouwens iedere poort van mijn systeem. Kan er iemand mij vertellen hoe ik die poorten open kan zetten zodat een in mijn modem/router een poortforwarding kan gaan toepassen.

Groet Daan.
 
I R Baboon
Poorten openen doe je als je een verbinding wilt openen van het internet naar de camera(s).
Voor apparaten op je eigen interne netwerk (LAN en/of WIFI) is dat niet nodig.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Indien je binnen je eigen thuisnetwerk de camerabeelden wil zien hoef je geen porten te openen. Daar heeft Baboon gelijk in. Maar je kan geen draadloze verbinding maken.

De camera ondersteunt 802.11g en WPA2. Indien dat op je modem ook atkief is, blijft alleen MAC adres filtering over. zet deze tijdelijk uit en probeer het nog een keer.

Mocht je later via internet van elders je kamera willen zien, dan moet je het eerst binnen je netwerk werkend zien krijgen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Misschien een leken vraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Te veel probemen + Vraag. Storing : 8 21 mrt 2015
Vraag mbt VDSL-upgrade Algemeen : 12 15 dec 2014
Vraag over laptop Algemeen : 7 04 sep 2014
Advertentie