obey-robots.txt
07 December 2016, 17:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

livebox minstens een keer per week resetten

herus
Ik heb al bijna twee jaar de livebox en die werkt heel goed, tot 2 maanden geleden. Nu moet ik hem zo'n een a drie keer per week resetten omdat de telefoon geen kiestoon geeft. Een paar keer online hulp gevraagd maar ik moest maar naar de klantenservice bellen. En dat dus gedaan. Het volgende antwoord kostte me 4 euro. Ja, we herkennen het probleem maar we kunnen er voorlopig niets aan doen. In januari komt er een nieuwe software versie. Geen excuses, geen mededeling per email of op de website. Is dat nou service. Toch maar naar tele2 overstappen????

sjaco
Wij hebben ook dit probleem, al een paar maanden ineens doet de telefoon het niet, wel de internet verbinding ook geef de livebox aan dat de telefonie geaktiveerd is?
als ik dan de live box van de stroomvoorziening haal en reset of soms ook niet doet de telefoon het weer!!
Eeerst dacht ik dat het aan de telefoon lag,maar via de kpn lijn doet de telefoon het gewoon.
Het is erg hinderlijk omdat je een tijd zonder dat je het zelf weet niet bereikbaar ben!!Sad
Sjaco
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke

herus
Klopt lampjes branden, maar er gebeurd niets: er is totaal geen signaal. Mensen kunnen mij altijd via het kpn nummer bellen maar niet via die van wanadoo. Dat nummer geef ik dan ook nooit aan anderen.

Boblor
Ook hier hetzelfde: eerste 10 maanden geen enkel probleem, echter sinds een paar weken moet de LB gereset worden één of twee keer per week omdat we niet kunnen uitbellen via Orange.

Waarom heeft Orange niet ergens een link waar de officieel bekende problemen met de verwachte oplosdatum worden vermeld? Lijkt me toch iets dat een professionele en gebruikersvriendelijke provider zou moeten hebben. zodat niet iedereen de Helpdesk zou moeten bellen (en dan onnodig aan het lijntje wordt gehouden)?

herus
Volgens de helpdesk zou er een nieuwe software versie komen voor de livebox, iets met 42. Ik heb nu versie 34. Deze zou voor eind december 2006 aanwezig zijn, maar helaas er is nog niets veranderdSad

Rinaldo
Bin mij vandaag de telefoon uitgevallen. LB van de stroom af gehaald en daarna werkte het weer. Het lampje telefoon brande bij mij niet meer.

Dloblow
Bij mij zijn de problemen ook weer erger geworden, heb ik december ongeveer 10X de livebox gerestart. Ik had geen beltoon meer, alleen maar een ruis op de lijn.

Ik begrijp niet hoe het toch steeds komt dat de telefonie zo zorgelijk blijft. Als het twee of drie weken goed gaat, heb je daarna weer dezelfde tijd ellende achter elkaar.

Mijn klachten liggen al geruime tijd bij de helpdesk "we zijn er nog steeds mee bezig" en "de nieuwe update gaat een hoop problemen verhelpen" ... nou dat zeiden ze ook over de 034 update Sad

Blown to pieces ...

dePutter
Hier hetzelfde probleem, namelijk dat telefonie zo nu en dan wegvalt. Sad Het valt mij wel op dat het wegvallen van de telefonie voornamelijk te maken heeft met het zwaar gebruiken van de internet verbinding. Na een bepaalde periode downloaden (weet niet precies hoe lang, moet ik dat eens bij gaan houden?) gaat telefonie eruit. Kan iemand hier iets mee?

Groeten,
Peter de Putter

moonwalk
Bij mij werkt alles prima, tel & inet.

Maar snelheid is soms een bron van ergernis.
Ik weet dat ik 14-15 MBps haal, maar regelmatig als ik wil downen kom ik maar tot de 1/2 of 3/4 van bovengenoemde.
Dit zie ik dan op de livebox info pagina.

Geef ik een software reset, soms wel 2x, dan is alles weer OK.
Lijkt wel of de frequentie steeds vaker is.
Zoals ik hierboven al aangaf, alles werkt wel.

Iemand ook last van dit probleem???

herus
Bij mij werkt het ook zo: als ik flink gedownload heb, gaat het fout. Vaak moet ik dan de volgende dag de livebox resetten.
Maar ik heb nu een trucje: ik bel met mijn mobiele telefoon naar mijn vaste en dan werkt de verbinding weer. Helaas gaat deze truc niet altijd op.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox minstens een keer per week resetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten 3 21 januari 2015, 13:58
zelfs op 1 dag drie keer uitval ? Storing 13 08 februari 2014, 07:54
livebox problemen Storing [Livebox] 2 15 januari 2014, 03:03
Een keer per dag wordt mijn VDSL verbinding vernieuwd Algemeen 10 22 januari 2013, 14:26
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:23:16
| Hans03:43:34
| Memooh05:10:13
| Wanabo09:46:20
| Tiger17:57:41
| ronald schuit18:56:10
| ekhhorlings21:15:54
| Lutz21:23:04
| mRcan22:47:22
| dutch flash23:03:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.