obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox Configuratie Afschermen
tsC85
Hallo mensen,

Ik zit nu met het volgende. Als je naar het adres 192.168.1.1 gaat kom je zoals iedereen wel weet bij het configuratiescherm van de livebox. Kan ik dit afschermen van andere mensen die op het netwerk zitten?

Iedereen die op het netwerk zit kan nu de instellingen wijzigen. Het mooiste zou zijn dat er om een password wordt gevraagd.

Nu is dat alleen bij het geavanceerde gedeelte maar ik wil dit ook over het standaard gedeelte.

Weet iemand of dit mogelijk is?
Ik hoop dat het kan.

Bedankt,
Marcus
Gewijzigd door tsC85 op 22 april 2006, 00:56
 
Vlokjesman
Welkom op de forum Grin



het is mogelijk omde livebox .. alleen beschikbaar te maken voor jouw ip-adres .. maar hoe .post ik later nog wel even.
Gewijzigd door Vlokjesman op 22 april 2006, 01:05
Ik ben ijdel. I know I am!
 
tsC85
Thnx
Ik lees het wel..

Nu maar is gaan slapen.
Kheb weer lang genoeg gespeeld. Wink
 
Vlokjesman
hahaa
weltrusten dan maar weer.


Ik ben ijdel. I know I am!
 
tsC85
Ik denk dat ik moet gaan telnetten ofniet? Smile
 
tsC85

Quote

Vlokjesman schreef:
Welkom op de forum Grin

het is mogelijk omde livebox .. alleen beschikbaar te maken voor jouw ip-adres .. maar hoe .post ik later nog wel even.


Uhm wanneer is later?
Ik kom er zelf niet uit. Sad
 
Vlokjesman
oke na gezocht en nagekeken maar ik kom er niet uit dus ik moet je teleurstellen dat je zolang hebt moeten wachten op mijn antwoord..

Ik ben ijdel. I know I am!
 
tsC85
Bij firewall > Toegang in het geavanceerde menu kun je gebruikers instellen. Daar kun je kiezen tussen admin en standaard. Misschien is daar wat mee te doen? Is standaard niet gewoon de toegang die we hebben tot de controlpanel? Ik kan geen gebruiker aanmaken maar misschien is dit mogelijk via telnet?

Het is toch zot dat iedereen op het netwerk zomaar de boel kan instellen. Angry
De enige optie die anders nog overblijft is een wlan-router er achter gooien. Sad
Gewijzigd door tsC85 op 06 mei 2006, 00:57
 
johnEnschede
kan niet via de livebox ingesteld worden.
Alternatieven:
IE->security->Restricted sites-> add 192.168.1.1
of bij gebruik van firewall op pc(s) toevoegen banned ip.
Stel deze in op computer(s) waar men geen toegang mag krigen.
Gewijzigd door johnEnschede op 06 mei 2006, 10:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox Configuratie Afschermen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Advertentie