Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
orange woord achter ieder webpagina
|
|
sarvan |
Geplaatst op 29 August 2007, 00:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 21 Aug 2007 |
nadat ik de cd van orange heb geinstalleerd staat er achter ieder webpagina i.p.v microsoft internet explorer, orange. kan ik dat misschien weghalen met behulp van een programma of dergelijke. graag uw hulp hiervoor. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 29 August 2007, 06:51
|
![]() Activiteit ![]() » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Dat heet 'branding'. Dus nu kun je er zelf ook op zoeken. Ik vond bijvoorbeeld deze instructies. Ik heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd, dus wel even opletten. |
|
|
sarvan |
Geplaatst op 29 August 2007, 12:05
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 21 Aug 2007 |
bedankt voor je hulp rrozema. het is gelukt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange woord achter ieder webpagina', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
M7 kastje achter switch/AP | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 5 | 15 Aug 2019 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router | Huawei meer apparaten aansluiten | : 13 | 27 Feb 2015 |
Een betere router achter de Huawei HG655d. Instellingen? | Huawei configuratie en problemen | : 6 | 27 Jan 2015 |