Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
inbelverbinding Orange?
|
|
jennifer |
Geplaatst op 29 October 2007, 08:47
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Oct 2007 |
Ik heb sinds vrijdag ADSL + telefonie van Orange. Opzich bevalt het goed, afgezien van wat aansluitperikelen. Mijn vriend had de LB al verbonden met de pc via ethernet ingang voordat de setup van de CD gedraaid werd. Resultaat van dit alles was dat de pc constant wilde inbellen alsof het om een oude analoge inbelverbinding ging... Geen mogelijkheid om op internet te komen. Daarop alle software verwijderd en de LB correct aangesloten NA installeren van de cd. Nu kan ik dus wel internetten. Maar soms krijg ik de melding dat ik offline werk en of ik dan verbinding wil maken. Als ik dan op OK druk kan ik ineens weer internetten, mar het wil ook gebeuren dat ik dan weer een venster krijg alsof ik een analoge inbelverbinding wil opzetten. Onder Netwerkverbindingen wordt dan naast de LAN verbinding een Orange aangemaakt. Die moet ik dan weer verwijderen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En kan dit opgelost worden? Bij voorbaat dank. |
|
|
jac |
Geplaatst op 29 October 2007, 10:09
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 08 Apr 2007 |
Kijk eens bij Internet opties tabblad verbindingen. Mogelijk probeert je computer een inbelverbinding op te zetten omdat de verbindingsinstellingen niet kloppen. Aanvinken: hokje bij Nooit een verbinding kiezen. groet, Jaco. |
|
|
jennifer |
Geplaatst op 29 October 2007, 20:07
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Oct 2007 |
Thxs voor je antwoord. Bij deze de instellingen ff aangepast. Groetjes, Jen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inbelverbinding Orange?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl | : 21 | 27 Jul 2012 | |
Algemene voorwaarden Orange | Wat verandert er? | : 5 | 21 Nov 2011 |
Orange ADSL basis instellingen | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 29 Dec 2010 |
Orange Live box vraag | Algemeen | : 9 | 15 Dec 2010 |
outlook instelling orange account | Algemeen | : 2 | 16 Oct 2010 |
Advertentie