Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
inbelverbinding Orange?
jennifer
Ik heb sinds vrijdag ADSL + telefonie van Orange. Opzich bevalt het goed, afgezien van wat aansluitperikelen. Mijn vriend had de LB al verbonden met de pc via ethernet ingang voordat de setup van de CD gedraaid werd. Resultaat van dit alles was dat de pc constant wilde inbellen alsof het om een oude analoge inbelverbinding ging... Geen mogelijkheid om op internet te komen. Daarop alle software verwijderd en de LB correct aangesloten NA installeren van de cd. Nu kan ik dus wel internetten. Maar soms krijg ik de melding dat ik offline werk en of ik dan verbinding wil maken. Als ik dan op OK druk kan ik ineens weer internetten, mar het wil ook gebeuren dat ik dan weer een venster krijg alsof ik een analoge inbelverbinding wil opzetten. Onder Netwerkverbindingen wordt dan naast de LAN verbinding een Orange aangemaakt. Die moet ik dan weer verwijderen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En kan dit opgelost worden? Bij voorbaat dank. Smile

jac
Kijk eens bij Internet opties tabblad verbindingen.
Mogelijk probeert je computer een inbelverbinding op te zetten omdat de verbindingsinstellingen niet kloppen.
Aanvinken: hokje bij Nooit een verbinding kiezen.

groet,

Jaco.

jennifer
Thxs voor je antwoord. Bij deze de instellingen ff aangepast.

Groetjes,

Jen

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inbelverbinding Orange?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 Jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 Nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 Dec 2010
Orange Live box vraag Algemeen : 9 15 Dec 2010
outlook instelling orange account Algemeen : 2 16 Oct 2010
Advertentie