Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Algemene voorwaarden Orange
|
|
WhiteAss |
Geplaatst op 08 July 2008, 21:57
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 15 Sep 2007 |
Ik ben opzoek naar de oude algemene voorwaarden van orange. heeft iemand hier een kopie van? Ik dacht deze te hebben maar kan deze niet meer vinden. |
|
|
Cebonite |
Geplaatst op 16 November 2011, 14:02
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16 Nov 2011 |
Ik zou ze ook wel willen want ik geloof dat tmobile deze voorwaarden aan zijn laars lapt: €20,- admin kosten voor heraansluiting ipv €4,50?? €4,50 "stornerings kosten" als betaling door bank wordtgeweigerd???? WTF!!?? |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 17 November 2011, 23:39
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Ik heb ook gekeken of ik die nog heb maar wat wil je daar mee als de voorwaarden gewijzigd zijn dan heb je toch niets meer aan de oude want dan zijn de nieuwe actueel en die zijn bepalend. Tiger |
|
|
Cebonite |
Geplaatst op 19 November 2011, 09:18
|
de "nieuwe" algemene voorwaarden zijn door mij niet getekend en dus ook niet bindend. Bedrijven mogen na overname of naamverandering de nieuwe voorwaarden niet toepassen op reeds bestaande klanten. maw: abbonement prijzen, administratiekosten e.d. mogen niet worden gewijzigd. Gebeurt dit wel, dan pleegt het bedrijf in kwestie contractbreuk. Ik acht tmobile hier schuldig aan en wil er werk van maken. Het opvragen van de AV's van orange heeft dus wel degelijk zin. |
|
|
Cebonite |
Geplaatst op 21 November 2011, 12:57
|
misschien kun je iets constructiefs doen en gewoon antwoord geven op de vraag, meneer de mod. ipv praten over of ik wel of niet mijn rekeningen betaal. Ik stel mijn vraag wel ergens anders. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Algemene voorwaarden Orange', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl | : 21 | 27 Jul 2012 | |
Orange ADSL basis instellingen | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 29 Dec 2010 |
Orange Live box vraag | Algemeen | : 9 | 15 Dec 2010 |
outlook instelling orange account | Algemeen | : 2 | 16 Oct 2010 |
Online/Orange vs UPC | Algemeen | : 6 | 18 Sep 2010 |
Advertentie