obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Algemene voorwaarden Orange
WhiteAss
Ik ben opzoek naar de oude algemene voorwaarden van orange. heeft iemand hier een kopie van? Ik dacht deze te hebben maar kan deze niet meer vinden.
 
Cebonite
Ik zou ze ook wel willen want ik geloof dat tmobile deze voorwaarden aan zijn laars lapt: €20,- admin kosten voor heraansluiting ipv €4,50?? €4,50 "stornerings kosten" als betaling door bank wordtgeweigerd???? WTF!!??
 
Tiger
Ik heb ook gekeken of ik die nog heb maar wat wil je daar mee als de voorwaarden gewijzigd zijn dan heb je toch niets meer aan de oude want dan zijn de nieuwe actueel en die zijn bepalend.


Tiger
 
Cebonite
de "nieuwe" algemene voorwaarden zijn door mij niet getekend en dus ook niet bindend. Bedrijven mogen na overname of naamverandering de nieuwe voorwaarden niet toepassen op reeds bestaande klanten. maw: abbonement prijzen, administratiekosten e.d. mogen niet worden gewijzigd. Gebeurt dit wel, dan pleegt het bedrijf in kwestie contractbreuk. Ik acht tmobile hier schuldig aan en wil er werk van maken.

Het opvragen van de AV's van orange heeft dus wel degelijk zin.
 
Cebonite
misschien kun je iets constructiefs doen en gewoon antwoord geven op de vraag, meneer de mod. ipv praten over of ik wel of niet mijn rekeningen betaal. Ik stel mijn vraag wel ergens anders.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Algemene voorwaarden Orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Orange Live box vraag Algemeen : 9 15 dec 2010
outlook instelling orange account Algemeen : 2 16 okt 2010
Online/Orange vs UPC Algemeen : 6 18 sep 2010
Advertentie