Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
Aanrader: Netwerk/Wifi - Linksys WRT54GL
|
|
Ch-Indo |
Geplaatst op 27 December 2007, 21:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 19 Aug 2006 |
De Linksys WRT54GL is echt ideaal om je netwerk thuis uit te breiden. Voor je laptop(s) en 4 andere gedraade werkstations! Als iemand twijfelt over wat voor apparaat je moet kopen dan zou ik je deze zeker willen aanraden. Let op! Ik heb het wel over de Linksys WRT54GL en niet over de Linksys WRT54G zonder de L!!! Ik ben er echt hartstikke blij mee, want nu hoef ik geen kaart+dongle te gebruiken die ik van orange heb gehad. (Scheelt me weer 2.95 per maand) Ik ben hartstikke blij met de keuze die ik heb gemaakt! Dus mensen als je twijfelt dan is dit in ieder geval een geweldig apparaat! |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 27 December 2007, 23:39
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1763 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Heb dit apparaat hier zelf ook en ben dik tevreden. Voor mij geen sitecom meer. Heb alleen de firmware geflashed, dit is echter niet zonder enig risico. Zie voor meer info --> http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/index.php |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanrader: Netwerk/Wifi - Linksys WRT54GL', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Wifi uitbreiding | Algemeen | : 1 | 23 Jun 2020 |
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |