Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
1,3 megapixels goed?
|
|
orangegirl |
Geplaatst op 05 January 2008, 14:14
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Jan 2008 |
hoi luitjes, ik wil graag meedelen aan een actie van orange: LG KG290 met €90 euro beltegoed, alles kost €90 euro, dan is de mobiel (zeg maar) gratis. maar er staat op die mobiel 1,3 megapixels. ik weet niet hoeveel? kan iemand me daar meer informatie over geven?? Alvast bedankt Groetjes Orangegirl |
|
|
guus |
Geplaatst op 05 January 2008, 18:31
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
dat gaat over een mobiel met een fotocamera. Die fotocamera heeft dus 1.3 megapixel aan scherpte. Een fotocamera van tegenwoordig is 5.0 megapixel dit betekent dat je dus niet zulke hele scherpe foto's kan maken. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 06 January 2008, 00:19
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Een telefoon moet je in eerste instantie kopen om er mee te kunnen bellen en dat kan gelukkig met bijna alle hedendaagse toestellen prima. Als je goede foto's wil maken moet je een foto toestel kopen en niet gaan lopen knoeien met een telefoon. Met een 1.3Mpixel camera kun je best leuke foto's maken voor op je weblog of om de sfeer van een feestje weer te geven. Maar je zal die fotos niet kunnen op een redelijke kwaliteit kunnen (laten) afdrukken. Je moet toch echt minstens 3 en liefst meer Mpixels moeten hebben. Maar zelfs dan nog kan zo'n telefoon camera niet tippen aan de meeste fototoestelen met hetzelfde aantal pixels. Als je gebruikerservaringen zoekt van andere mensen met dit toestel dan kijk je toch even op www.kieskeurig.nl of zo? |
|
|
guus |
Geplaatst op 06 January 2008, 10:25
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Ja ik heb een nokia N73 en die heeft 3.2 megapixels. Daarmee kan je goed afbeeldingen en is het redelijk scherp. Een 1.3 megapixel camera is vergelijkbaar met als je dicht bij een grote lcd tv gaat zitten. Dan zie je ook de pixels in het scherm. Maar het licht eraan waar jij je mobieltje voor wilt gebruiken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1,3 megapixels goed?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Wat doe ik niet goed om IN de modem te komen? | Zyxel configuratie en problemen | : 7 | 11 Dec 2016 |
Is mijn snelheid goed? | Snelheid | : 15 | 15 Apr 2015 |
Interactieve Tv Werkt NIET GOED | Opleveringsproblemen | : 3 | 21 Feb 2015 |
Upgrade ADSL/VDSL via KPN ik snap het niet goed | Algemeen | : 6 | 31 Jan 2013 |
Advertentie