Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
problemen bij het aansluiten van een 2e computer
Hernane
ik zit met een probleem, heb sinds kort een 2e computer aangeschaft.. en die wil ik van internet voorzien, nu heb ik dus een livebox waar 2 ingangen inzitten voor meerdere computers, (ADSL Family).

dus ik sluit het aan, installeer het met de wanadoo CD-Rom en alles loopt prima, ik kan het internet op, maar dan na ongeveer 15 minuten (max) gaat mijn internet er achter weg, krijg een melding dat 1 van de lan kabels niet is aangesloten, terwijl ik dat dus wel heb gedaan.

weet zo even niet wat ik hier aan kan doen, voor dat ik helpdesk ga lastig vallen wou ik het even hier vragen.

gebruik trouwens een 10 meter lange utp kabel, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

alvast hartlijk dank.

Tiger

Hernane schreef:
ik zit met een probleem, heb sinds kort een 2e computer aangeschaft.. en die wil ik van internet voorzien, nu heb ik dus een livebox waar 2 ingangen inzitten voor meerdere computers, (ADSL Family).

dus ik sluit het aan, installeer het met de wanadoo CD-Rom en alles loopt prima, ik kan het internet op, maar dan na ongeveer 15 minuten (max) gaat mijn internet er achter weg, krijg een melding dat 1 van de lan kabels niet is aangesloten, terwijl ik dat dus wel heb gedaan.

weet zo even niet wat ik hier aan kan doen, voor dat ik helpdesk ga lastig vallen wou ik het even hier vragen.

gebruik trouwens een 10 meter lange utp kabel, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

alvast hartlijk dank.

De kabel van 10 meter mag geen enkel probleem zijn zelf werk ik met mijn laptop draadloos maar ook wel eens met een utp kabel van 20 meter en dat werkt prima.

Tiger

Wanabo
Het kan een 'rotte' lan poort zijn op je pc of in je livebox.

Verwissel de kabels eens en kijk of dan de andere pc die fout melding geeft.

Zo niet dan zou (met nadruk op zou) de lan adapter van je pc stuk kunnen zijn.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen bij het aansluiten van een 2e computer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 Jun 2021
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 Oct 2018
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 May 2018
Advertentie