obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe verbinding
Zasa
Hallo,

Ik wou vandaag ORANGE ADSL EXTRA bestellen,maar kwam op de 5 de stap de volgende fout.

Volgens KPN komen de 4 cijfers van de opgegeven postcode niet overeen met je telefoonnummer.
Begin opnieuw bij de postcodecheck, en voer een correcte postcode en huisnummer in.



Wat moet ik nu doen ?
 
Zasa
Niemand?
 
Zasa
Heb net gebeld hij vroeg aantal gegevens en op het laatste zei hij het zelfde probleem,toen we niet uitkwamen heeft hij maar apart op een blaadje geschreven en heb gezegd dat hij het door ging geven.Ik moet binnen 7 dagen een bevestiging krijgen anders moet ik weer contact gaan opneme...
Gewijzigd door Zasa op 11 januari 2008, 20:29
 
Peter_L

Quote

Zasa schreef:
Heb net gebeld hij vroeg aantal gegevens en op het laatste zei hij het zelfde probleem,toen we niet uitkwamen heeft hij maar apart op een blaadje geschreven en heb gezegd dat hij het door ging geven.Ik moet binnen 7 dagen een bevestiging krijgen anders moet ik weer contact gaan opneme...


Hoi zasa,
Heb je al de problemen hier gelezen op het forum bij vooral nieuwe Orange klanten? Aan jouw mailtje te lezen ben je de zoveelste nieuwe klant waar het niet goed gaat. Ik wil je met klem adviseren beslist niet aan Orange te beginnen. Het is namelijk in vele opzichten een grote puinzooi. Oh ja, en dat binnen zeven dagen terug gebeld worden dat kennen we nu wel. Dat zal - zeer waarschijnlijk - niet gebeuren en dan zit je dus mooi aan Orange vast voor een jaar mocht de aanvraag alsnog goed gegaan zijn. Wees slim en annuleer zsm je de aanvraag. Dat recht heb je als je het binnen 7 dagen doet na aanvraag. Als je nog geen bevestiging hebt gekregen is er feitelijk geen sprake van een aanvraag maar stuur dan via de website van Orange een mailtje en of bel de helpdesk dat je van de aanvraag afziet.
Nog beter is - hoe vervelend ook - om zsm een brief te sturen aan Orange dat je van de aanvraag af ziet Meldingen die je doorkrijgt via de heldesk van Orange (telefonisch/per mail) zijn namelijk niet echt betrouwbaar gebleken. Ik zou zeggen lees de vele berichten in dit forum van nieuwe klanten die problemen hebben en oordeel of dit is wat je wilt.

Om antwoord te geven op je vraag:
ANNULEER DE AANVRAAG ZSM (moet binnen 7 dagen) HET LIEFST SCHRIFTELIJK en kies een andere internet provider
Peter
Gewijzigd door Peter_L op 11 januari 2008, 21:58
 
Peter_L

Quote

erwinvos schreef:
Beste Peter,

ik kan je frustratie begrijpen, maar botvier niet al je frustraties op mensen die een gewone vraag hebben of wel een abonnement hebben. Dit is een heel ander probleem en hierbij werd de klant in dit geval zelf gebeld omdat hij daar om vroeg.

Ik moet zeggen dat ik dit niet netjes vind. Jij hebt problemen, ik niet en ik beantwoord gewoon de vraag van dit lid, dat zou jij ook moeten doen.

Beste Erwin,

Misschien heb je de vraag van ZaZa niet goed gelezen maar er stond "wat moet ik nu doen" en ik geef dus gewoon antwoord op de vraag die gesteld is.
En laten we wel wezen, beste erwin, het is natuurlijk ronduit belachelijk dat een medewerker van zo'n groot en "prachtig"bedrijf als Orange iets op een papiertje moet schrijven en niks kan terugvinden. Leven we soms in de jaren 50 of wat ? Ze kunnen toch zeker wel gewoon in die "prachtige" computersystemen kijken of de aanvraag van Zaza geslaagd is. Dat is niet echt een professionele manier van werken. Of zouden er soms toch van die apen op de helpdesk zitten, zoals op dat foto-tje wat ik eerder gepost heb, hahahahah
En wat gebeurt er trouwens met papiertjes?? Juist, die raken kwijt. Als zaza vertrouwt op hetgeen gisteren verteld is door de medewerker van Orange dan wil ik wel eens weten of men bij Orange nog iets kan terug vinden over dat contact. Dus Zaza als je dit leest bel Orange vandaag nog een keer en stel je vraag nog een keer. 10 tegen 1 dat je weer een heel ander antwoord krijgt en dat men niets kan vinden over je eerdere contact.
Trek dan je conclusie,.,,,

En beste Erwin wat er is dan niet netjes aan om nieuwe mensen te waarschuwen voor Orange? Ik vind het juist heel netjes om mensen te behoeden voor deze provider. Sorry Erwin maar, gelet op de vele problemen bij nieuwe klanten, blijf ik er bij dat je voorlopig beter geen abbo bij Orange kan afsluiten. Ook bij de diverse rechtbijstands verzekeringen regent het klachten over Orange.
Gewijzigd door Peter_L op 12 januari 2008, 12:46
 
Zasa
Danku voor u reacties,ik zal eens vandaag contact opnemen en vragen of mijn besteling daardwerkelijk is "doorgegeven".

Ik zal jullie zsm melden ...
 
Peter_L

Quote

erwinvos schreef:
Peter,

ik heb de vraag wel gelezen. Hij vraagt wat hij moet doen nu de postcodecheck niet werkt. En daar heb ik antwoord op gegeven door te adviseren dat zij hem terugbellen. En dat los van het feit dat ze de zaakjes nu niet op orde hebben. Dat vraagt hij niet. Hij vraagt hoe hij nu abonnee kan worden. En dan is de keuze aan hem wat de doen.


en mijn advies is dus de aanvraag annuleren.....Maar dat moet Zaza inderdaad helemaal zelf weten. Ik zou zeggen zaza, bel de helpdesk nog een keer lees dan de berichten op de dit forum en trek dan je conclusie
Peter
Gewijzigd door Peter_L op 12 januari 2008, 12:11
 
rrozema
Helemaal mee eens dat je de berichten hier eens goed moet nalezen, let dan ook vooral goed op de namen bij de negatieve berichten. Je zult zien dat het een vrij kleine groep is die heel veel berichten plaatst.

Ik beweer absoluut niet dat Orange een geweldige provider is. Er valt heel veel te verbeteren voor Orange. Maar je krijgt bij Orange wel een behoorlijk snelle verbinding voor een spotprijsje. Aan iedereen zelf de keuze wat belangrijk is.

Ik ben zelf nog steeds in gevecht met Orange over de rekening. Elke maand wordt mij namelijk 1 euro te veel in rekening gebracht, voor de livebox die ik al bijna een half jaar geleden heb terug gestuurd omdat ie defect was. Ik ben echter wel zeer tevreden over de lijn zelf sinds ik een speedtouch heb aangesloten. Waar anders krijg ik 12Mbps voor minder dan 20 euro in de maand?
 
agua
Ik zeg ook annuleren!!!!
 
Peter_L

Quote

rrozema schreef:
Helemaal mee eens dat je de berichten hier eens goed moet nalezen, let dan ook vooral goed op de namen bij de negatieve berichten. Je zult zien dat het een vrij kleine groep is die heel veel berichten plaatst.

Ik beweer absoluut niet dat Orange een geweldige provider is. Er valt heel veel te verbeteren voor Orange. Maar je krijgt bij Orange wel een behoorlijk snelle verbinding voor een spotprijsje. Aan iedereen zelf de keuze wat belangrijk is.

Ik ben zelf nog steeds in gevecht met Orange over de rekening. Elke maand wordt mij namelijk 1 euro te veel in rekening gebracht, voor de livebox die ik al bijna een half jaar geleden heb terug gestuurd omdat ie defect was. Ik ben echter wel zeer tevreden over de lijn zelf sinds ik een speedtouch heb aangesloten. Waar anders krijg ik 12Mbps voor minder dan 20 euro in de maand?



Hoi
Toegegeven orange is, het eerste jaar, zeker niet duur maar wat krijg je er voor terug? Vaak niets dan ellende bij vooral nieuwe klanten. En (afhankelijk van het abonnement) zijn de kosten in het tweede jaar al een stuk hoger. Maar als ik daar over ga beginnen dan ga ik off topic.

En die snelle verbinding valt tot nu toe ook erg tegen (zie topic snelheidsverhoging) maar ook daar zeg ik hierover verder niets anders ga ik ook daarmee off topic.

@zaza: Heb je de helpdesk al gebeld ?
Gewijzigd door Peter_L op 12 januari 2008, 14:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie