Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
LIVEXBOX kent geen geldig IP-Adres toe!
nomisje
Sinds enige tijd ben ik woonachtig in een huis waar men gebruik maakt van de Wanadoo Livebox.

Zij vertelden mij hoe het mogelijk voor mij was om verbinding te maken met dit apparaat, namelijk door middel van een 'reg' knopje aan de onderzijde. Echter, dit werkt bij mij niet.

Na het invullen van de juiste netwerk sleutel maakt mijn Acer 5050 Aspire verbinding met de livebox waarna hij aangeeft het netwerk adres te verkrijgen. Dat blijft hij een minuut lang doen ongeveer totdat de laptop aangeeft dat er 'beperkte of geen verbindingsmogelijkheden' zijn. Resetten ed heeft geen zin.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem en mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt. Frown

nomisje
Zit er 1 verdieping boven. Denk niet dat de afstand er veel mee te maken heeft. Het vreemde is tevens dat al mijn huisgenoten wel internet hebben, zelfs een aantal met hetzelfde merk laptop!

nomisje
probleem verholpen, topic kan gesloten worden!

Lizard
Misschien ook handig dat je verteld wat de oplossing was.
Dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LIVEXBOX kent geen geldig IP-Adres toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 Apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 Jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019