Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Pc én router apart aan livebox
|
|
difrosti |
Geplaatst op 25 January 2008, 19:25
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jan 2008 |
Ik ben in afwachting van de levering van een LB. Ben al wat aan het voorbereiden, vandaar een vraagje: Ik heb een draadloze router (Sitecom WL-025): is deze nog actueel genoeg qua snelheid? En kan ik mijn vaste pc rechtstreeks aansluiten op de LB en dan ook de router nog eens apart op de andere ethernetaansluiting? Of is dat zinloos? |
|
|
Richard |
Geplaatst op 26 January 2008, 00:34
|
![]() Activiteit ![]() » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Actueel genoeg qua snelheid ligt er aan hoe ver je van de centrale zit en welke snelheid je uiteindelijk dus op je Livebox over houdt. Dit lees ik over de router: Gegevensoverdrachtsnelheid: 11 Mbps Maar dat zal wel over het draadloze gebeuren zijn, als je een kabel aan de router aansluit voor bijv. je vaste pc zal dat wel op de normale snelheid werken. Het is wel mogelijk wat je wilt, of het zinloos is... tja, da's de vraag. Gewoon uitproberen en dan kijken of het verschil maakt, vermoedelijk niet en dan is het zinloos, dan kun je beter de kabel van je vaste pc in de router doen, dan kun je die router ook nog configureren indien nodig. Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pc én router apart aan livebox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
zakelijke PC - Router gaat op standby | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 16 Feb 2020 |
Vpnnord via 2e netgear router | Algemeen | : 1 | 15 Jul 2019 |
Oude router als access point | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 3 | 30 Oct 2018 |
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router | Algemeen | : 3 | 27 Oct 2018 |