obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Live Family en FON
pinobot
Is het toegestaan om een FON AP te gebruiken?
Ik kan niets vinden over internet delen in de algemene voorwaarden maar mischien heeft iemand hier ervaring met iets dergelijks.

http://www.fon.com/en/
 
jan groen
Ik zou niet weten of het is toegestaan.

Het werkt overigens wel prima en het is momenteel erg goedkoop!Wink Een Fon ap kost momenteel maar 10 euri incl verzendkosten.
 
pinobot
Ja, ik heb er gelijk 2 besteld met zo'n fontenna, ff proberen.
 
FONfanatic
Pinobot toch ... Op het forum van FON, waarop je zelf ook actief bent, staat gewoon het antwoord: het wordt oogluikend toegestaan. Het wordt verboden in de Algemene levringsvoorwaarden maar de onrechtmatige daad (= de schade die je bij een ander aanricht) die je Orange aandoet is zo gering dat tegen jou procederen geen haalbare optie is. En wie weet gaan Orange en FON ooit samenwerken!
 
pinobot
Ik heb de algemene voorwaarden doorgelezen maar kan er niets over vinden, wie zwijgt stemt toe. Smile

http://www.orange.nl/over_ons/voorwaarden/internet/algemene_voorwaarden/
 
FONfanatic
(3.7) De Overeenkomst is persoonsgebonden en kan niet zonder schriftelijke toestemming van Orange worden gebruikt door of overgedragen aan derden. De Klant is niet gerechtigd derden toegang tot de Diensten te verschaffen. Orange is gerechtigd om beperkingen te stellen aan het aantal Overeenkomsten dat een Klant kan afsluiten
 
pinobot
Oeps. Grin
 
FONfanatic
Indien je nu stopt met FON weet ik zeker dat er gegadigden opdraven om je FONera van je over te nemen, probeer maar!

De helpdesk wist daarstraks niets over een draadloze router van het merk FON. Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live Family en FON', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen : 19 20 okt 2014
Advertentie