obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
live TV op je pc
FredF
Goedendag,

Wij hebben internet telefoon en TV van ONLINE.
Via de telefoon kunnen we TV bekijken.
Is het ook mogelijk om op dat op een Windows PC te bekijken?
ONLINE zegt daar het volgende over:
Daarnaast heeft Google aangekondigd de Silverlight plugin niet langer te ondersteunen voor haar browser Google Chrome, waardoor de live TV op je pc niet werkt als je Google Chrome gebruikt. Verder werkt Google Chromecast alleen i.c.m. Live TV en dan alleen de HD kanalen. Dit laatste heeft weer te maken met de kwaliteit van de stream naar een TV. Deze moet goed genoeg zijn om een goed televisiebeeld te krijgen.

Dus het zou in principe moeten lukken alleen weet ik niet hoe.
 
FredF
Ik heb inmiddels bericht van ONLINE:
Via de site: livetv.online.nl kunt u gebruik maken van uw televisieabonnement op uw computer.

U heeft dan wel de koppelcode nodig die u via uw menu knop, instellingen, mobiele diensten, genereer koppelcode via uw televisieontvanger van uw televisie kunt ophalen.

Dat gaat dus ongeveer op dezelfde manier als wanneer ik de ONLINE TV wil kijken op de TV en dat werkt heel goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'live TV op je pc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen : 19 20 okt 2014
wd live book koppelen Huawei configuratie en problemen : 3 20 mrt 2013
Live pauzeren lukt niet Klacht over Online : 13 03 jul 2012
Advertentie