Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Het is zover :) Orange familie elende opgezegt.
|
|
spatieman |
Geplaatst op 09 February 2008, 10:56
|
Activiteit » kerkrade. » Internet » Huawei HG655D Berichten: 156 Lid sinds: 17 Mar 2007 |
Email is de deur uit richting klaagafdeling. gedonderjaag met die livebox elende hang me de kont uit. afgelopen 3 weken meer GEEN internet als wel gehad. constant vastlopen van livebox. Heb weer mijn E-techje er aangehangen. zit nu op een stabiele 6Mbit downstream met een lagere ping als wat ik met de livebox had.. Wordt vervolgd: |
|
|
spatieman |
Geplaatst op 09 February 2008, 13:25
|
Activiteit » kerkrade. » Internet » Huawei HG655D Berichten: 156 Lid sinds: 17 Mar 2007 |
Het aantal liveboxen wat ik versleten heb, is niet meer met 2 handen te tellen. constant het zelfde probleem.. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het is zover :) Orange familie elende opgezegt.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? | Eigen modem configuratie en problemen | : 125 | 30 Nov 2016 |
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl | : 21 | 27 Jul 2012 | |
Algemene voorwaarden Orange | Wat verandert er? | : 5 | 21 Nov 2011 |
Orange ADSL basis instellingen | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 29 Dec 2010 |
Orange Live box vraag | Algemeen | : 9 | 15 Dec 2010 |
Advertentie