Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Thuisnetwerk wetrkt niet meer
|
|
Bartjan |
Geplaatst op 14 February 2008, 19:47
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 10 Feb 2008 |
ik heb hier 2 pc staan draaiend beide op windows xp pro , een pc is de kabel aan gesloten op de livebox en de andere is draadloos via de meegeleverde usb stick van orange . op de pc met de draadloze verbinding , als ik daar de wizard uitvoer voor een thuis netwerk en als dit klaar is en ga vervolgens naar netwerl locaties dan zie ik de werk groep en alle gedeelde schijven en mappen staan . bij de pc die via de kabel aangesloten is op de livebox , doe ik de zelfde wirzard uitvoeren ik geef de werkgroep de zelfde naam , vervolgens kan ik de werkgroep niet vinden en je ziet ook geen gedeelde schijven en mappen , verder kunnen de pc ook elkaar niet vinden . ik heb de wizard van de pc en vanaf de windows xp cd uitgevoerd helaas het zelfde resultaat , ook heb ik de windows firewal uitgezet om te kijken of het daar aan lag maar ook niets verder gebruiken beide pc de gratis versie van avast beveileging ik hoop dat iemand een tip heb alvast bedankt |
|
|
guus |
Geplaatst op 14 February 2008, 19:50
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Hier kun je dat vinden: http://kms.orange.nl/SRVS/CGI-BIN/WEB...=obj(2185) Gewijzigd door guus op 14 February 2008, 19:51 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thuisnetwerk wetrkt niet meer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 1 | 23 Sep 2019 |
Advertentie