Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
STOP ORANGE
BJ026
Gezien de vele problemen met opzeggingen en dwangcultuur binnen orange wil ik een aktie beginnen. Een ieder die tegen problemen aanloopt of heeft gelopen maak een vuist. DIT TOLEREREN WE NIET MEER. Mail je ergerinissen en problemen (ook die je hebt gehad) naar

stop.orange@yahoo.com

Ik verzamel ze en zal deze naar alle politieke partijen sturen en naar het ministerie. Deze praktijken moeten gewoon stoppen.
Gewijzigd door BJ026 op 28 February 2008, 15:46

Richard
Leuk initiatief maar je hebt er niets aan om dit naar politieke partijen en het ministerie te sturen die doen daar toch niets aan.
Je kunt beter iets sturen naar organisaties die daar wel iets aan kunnen doen.

In jouw geval zou ik adviseren hier op het forum op de rubriek "storing" te klikken en mee te doen aan de aktie om gezamenlijk problemen aan te kaarten bij radar/kassa.

Greetings, Richard.

BJ026
Hierbij verwijs ik een ieder naar:

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=2185&pid=18724#post_18724
Gewijzigd door BJ026 op 29 February 2008, 08:57

BJ026
Tot nu toe "maar" 4 mailtjes. Gezien de vele klachten hoop ik dat er meerdere mensen komen anders heb je weinig kans om gezamenlijk iets aa nte pakken. Samen sta je veel sterker of laten we ondanks alle klachten Orange hier zo maar mee wegkomen?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'STOP ORANGE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 Jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 Nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 Dec 2010
Orange Live box vraag Algemeen : 9 15 Dec 2010
outlook instelling orange account Algemeen : 2 16 Oct 2010
Advertentie