Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
|
|
RobertF |
Geplaatst op 01 March 2008, 17:12
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 21 Feb 2008 |
Ik plaats dit bericht hier nogmaals, graag meedoen!!! Hallo mensen, Het blijkt dat er zeer veel klachten zijn over Orange. Volgende mail heb ik aan Tros Radar gestuurd en ik hoop dat iedereen ook zijn mail stuurt eventueel kopier je onderstaande groet RobertF radar@tros.nl Klachten over Orange internet. Het grootste probleem van de Orange internetgebruikers is de snelheid. In verschillende abonnementen worden verschillende snelheden aangeboden des te sneller des te duurder. Dus met de snelheid maakt men geld. Aangezien om wat voor reden dan ook Orange de overeengekomen snelheid niet levert vind ik dat er een gedeeltelijk terugbetaling van het abonnementsgeld dient plaats te vinden. Orange reageert hier niet op hetgeen ik gewoon diefstal vind. Misschien is dit iets voor het programma Opgelicht. Misschien kunt u daar eens aandacht aan besteden en de manier waarop Orange met zijn klanten omgaat. Je staat gewoon machteloos. groet RobertF |
|
|
RobertF |
Geplaatst op 01 March 2008, 17:16
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 21 Feb 2008 |
In november een contract voor abo met 4Mb, verschillende brieven gehad dat het naar 4Mb zou gaan. Vorige week nog een snelheid van 1,7Mb vandaag nog maar 0,731Mb Laten we nu allemaal schrijven aan Tros radar, dit moeten we niet pikken dit is zuivere diefstal Robert |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 01 March 2008, 17:51
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1763 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Eén topic is genoeg. Deze gaat op slot! Reageer verder op; deze post! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! | Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten | : 1 | 02 Aug 2019 |
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
Live e-mail adres niet herkend | : 5 | 15 Feb 2017 |