Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
RobertF
Ik plaats dit bericht hier nogmaals, graag meedoen!!!

Hallo mensen,
Het blijkt dat er zeer veel klachten zijn over Orange.
Volgende mail heb ik aan Tros Radar gestuurd en ik hoop dat iedereen ook zijn mail stuurt eventueel kopier je onderstaande
groet RobertF

radar@tros.nl
Klachten over Orange internet.

Het grootste probleem van de Orange internetgebruikers is de snelheid. In verschillende abonnementen worden verschillende snelheden aangeboden des te sneller des te duurder. Dus met de snelheid maakt men geld. Aangezien om wat voor reden dan ook Orange de overeengekomen snelheid niet levert vind ik dat er een gedeeltelijk terugbetaling van het abonnementsgeld dient plaats te vinden.

Orange reageert hier niet op hetgeen ik gewoon diefstal vind. Misschien is dit iets voor het programma Opgelicht.

Misschien kunt u daar eens aandacht aan besteden en de manier waarop Orange met zijn klanten omgaat. Je staat gewoon machteloos.
groet RobertF

RobertF
In november een contract voor abo met 4Mb, verschillende brieven gehad dat het naar 4Mb zou gaan. Vorige week nog een snelheid van 1,7Mb vandaag nog maar 0,731Mb

Laten we nu allemaal schrijven aan Tros radar, dit moeten we niet pikken dit is zuivere diefstal
Robert

Wanabo
Eén topic is genoeg. Deze gaat op slot! Reageer verder op;
deze post!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wsn5oe
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 Aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 Mar 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 Feb 2017