Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
livebox + router:tijdje idle en geen verbinding
|
|
remichi |
Geplaatst op 07 March 2008, 11:27
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 21 Lid sinds: 12 Jul 2007 |
ik heb de livebox met router en gebruik het om wireless verbinding te krijgen. nu heb ik het probleem dat als ik de computer even verlaat voor een kwartiertje en weer terug kom, ik ineens geen internet sites meer kan berijken, ondanks dat hij zegt verbonden te zijn. uTorrent blijft wel constant werken. alleen als ik dus na een tijdje een website wil bezoeken krijg ik het "can't find page" scherm. op repair drukken helpt ook niet. enige oplossing is dan steeds om de computer aan en uit te zetten. heeft iemand dit probleem ook en eventueel een oplossing ervoor? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 07 March 2008, 11:50
|
![]() Activiteit ![]() » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
post de output van "ipconfig /all" eens? |
|
|
remichi |
Geplaatst op 07 March 2008, 19:41
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 21 Lid sinds: 12 Jul 2007 |
dit is de ipconfig /all als er gewoon verbinding is. ik zal misschien later als ik ineens geen verbinding meer heb na de pc tijdje alleen gelaten te hebben nog een ipconfig /all doen hier resultaten: Dhcp Enabled: yes Autoconfiguration Enabled: yes IP Address: 192.168.1.10 Subnet Mask: 255.255.255.0 Default Gateway: 192.168.1.1 DHCP Server: 192.168.1.1 DNS Servers: 192.168.1.1 Lease obtained: friday march 7 2008 Lease expires: friday march 14 2008 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 07 March 2008, 22:58
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
als het uitvalt... ping eens naar www.google.nl of 64.233.183.104 als het uitvalt... zet Utorrent eens uit en kijk eens of je binnen enkele minuten wel sites kunt bekijken als het uitvalt... ipconfig /release ipconfig /renew ik heb het vroeger ook weleens gehad als ik met torrents downloadde, hele internet was zo traag dat het leek alsof het idd uitgevallen was. komt door aantal verbindingen dat torrents gebruikt, je zou deze eens lager kunnen zetten... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox + router:tijdje idle en geen verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
zakelijke PC - Router gaat op standby | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 16 Feb 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |