Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
19 dagen geen telefoon en internet
|
|
blue7 |
Geplaatst op 15 April 2008, 00:58
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 11 Apr 2008 |
hoi , heb al 19 dagen geen telefoon en internet. weet ik hoe vaak helpdesk gebeld. zeggen ik moet maar afwachten. wat een kut bedrijf. heb een brief gestuurd voor op tezeggen wegens niet leveren van produkt. maar krijg geen antwoord. hoe lang moet ik nog wachten voordat ik kan opzeggen wegens geen telefoon en wat kan ik nog meer doen. ben het nl spuughzat.. groet blue |
|
|
dick4ever |
Geplaatst op 15 April 2008, 13:23
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Apr 2008 |
Blue 7, Ik heb altijd goede verbinding met Orange adsl gehad inclusief telefonie. Net voor Goede Vrijdag, 20 maart om precies te zijn, zijn mijn problemen begonnen. Ik had die dag voor het eerst lange tijd geen internet en telefonie. Zaterdag werd bij Orange gemeld op de website dat er een landelijke storing was. Daarna weer onderhoudswerkzaamheden t/m 29 maart. Ik heb nu weer verbinding maar vraag niet hoe. De snelheid is er helemaal uit en telefoniegesprekken voeren gaat aller belabbertst. Menigmaal een klacht ingediend via mail of telefoon maar je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Graag hoor ik ook van anderen of ze sinds kort problemen hebben. Ikzelf woon in Alphen aan den Rijn. Dicht bij een centrale voorheen haalde ik wel 18 m/bit ik hoop op reacties zodat ik weet of er meer mensen last hebben van dit zeer irritante probleem. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '19 dagen geen telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Advertentie