Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
Extra PC aansluiten WIFI
|
|
nedt |
Geplaatst op 28 May 2008, 14:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 28 May 2008 |
Hallo![]() Ik heb een vraag over 3 pc's en de Livebox met Wifi. 1 computer is aangesloten met USB kabel op de Livebox. Een 2e computer maakt verbinding met de livebox via de Wifi USB van wanadoo. Nu heb ik nog een 3e computer en een wireless Network USB Adapter 54g van Sitecom liggen. Ik heb op alle drie de computers geen bluetooth of Wifi in de computer zelf zitten (als dit belangrijk is). Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is om de 3e computer (met de wireless USB Adapter 54g van Sitecom) draadloos aan te sluiten om internet op de die computer te krijgen. Ik vraag me ook wel een beetje af hoe, want ik heb al aardig wat geprobeerd, ook met de installatiecd van de Livebox, maar het lukt niet echt. Alvast bedankt ![]() Nedt Gewijzigd door nedt op 28 May 2008, 14:55 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 28 May 2008, 15:05
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
ja dat kan, en met niet al teveel moeite !! ten eerste installeer je sitecom usb adapter, dus dat hij herkent word en hij komt dan te staan bij: start>>configuratiescherm>>netwerkverbindingen even een tip, installeer ALLEEN de driver van je usb adapter niet een of andere utility erbij... ten tweede, lees hier maar verder http://orangewifi.xlphp.net/#methode2 |
|
|
nedt |
Geplaatst op 28 May 2008, 16:07
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 28 May 2008 |
Bedankt, het is gelukt! ![]() |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 28 May 2008, 19:31
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Mooi ! ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra PC aansluiten WIFI', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Wifi uitbreiding | Algemeen | : 1 | 23 Jun 2020 |