obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Extra PC aansluiten WIFI
nedt
HalloSmile,

Ik heb een vraag over 3 pc's en de Livebox met Wifi.

1 computer is aangesloten met USB kabel op de Livebox.

Een 2e computer maakt verbinding met de livebox via de Wifi USB van wanadoo.

Nu heb ik nog een 3e computer en een wireless Network USB Adapter 54g van Sitecom liggen.

Ik heb op alle drie de computers geen bluetooth of Wifi in de computer zelf zitten (als dit belangrijk is).

Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is om de 3e computer (met de wireless USB Adapter 54g van Sitecom) draadloos aan te sluiten om internet op de die computer te krijgen.

Ik vraag me ook wel een beetje af hoe, want ik heb al aardig wat geprobeerd, ook met de installatiecd van de Livebox, maar het lukt niet echt.

Alvast bedanktWink,

Nedt
Gewijzigd door nedt op 28 mei 2008, 15:55
 
TCP_IP
ja dat kan, en met niet al teveel moeite !!

ten eerste installeer je sitecom usb adapter, dus dat hij herkent word en hij komt dan te staan bij:
start>>configuratiescherm>>netwerkverbindingen

even een tip, installeer ALLEEN de driver van je usb adapter niet een of andere utility erbij...

ten tweede,

lees hier maar verder http://orangewifi.xlphp.net/#methode2
 
nedt
Bedankt, het is gelukt! Smile
 
TCP_IP
Mooi ! Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra PC aansluiten WIFI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Advertentie