Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
hosting ervaringen
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 18 July 2008, 22:45
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Goedendag iedereen, Zit er aan te denken om zelf eens een website op te zetten en moet uiteraard gehost worden... Nu is mijn vraag wat jullie ervaringen zijn met bepaalde hostingbedrijven, welke raad je juist aan of juist totaal af. Moet iig PHP(5), MySQl hebben, webmail is leuk maar niet perse nodig... Zou het onder de 50 euro willen houden per jaar plus/minus en rond de 500 MB of meer... Wat zijn jullie aanraders en afraders ?!?!?!?! |
|
|
h_henkie |
Geplaatst op 18 July 2008, 23:08
|
Activiteit » delft Berichten: 48 Lid sinds: 14 Apr 2007 |
Ik gebruik zelf http://www.E-creative.nl. Ik heb daar goede ervaringen mee. En past binnen jouw eisen.
Gewijzigd door h_henkie op 18 July 2008, 23:10 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 18 July 2008, 23:33
|
Alleen jammer dat halve site niet werkt :S kan onder diensten pakketten niet selecteren, denk dat er normaal rechts ervan iets geladen moet worden maar gebeurt niks. Bij bestellen (miss dat daar prijzen e.d. staan) een hoop mysql errors... van de week nog maar eens proberen... meer aanraders en/of afraders * houd E-creative in gedachten * |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 18 July 2008, 23:58
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Hosting.nl. Ik geef het eerlijk toe, de oprichters zijn oude vrienden van me. Ik durf ze je wel aan te raden. Betrouwbaar, goede service en volgens mij niet duur: http://www.hosting.nl/. Ik neem zelf al jaren een heel klein pakket van ze af: dns registratie plus bsmtp. Ik heb echter geen webhosting. Ik kan je dan ook geen ervaringen geven over de webhosting zelf. Maar over de domain hosting wel: dit is de enige hoster die ik ken waar je alles aan je eigen domein gewoon zelf kan instellen via een portal. Dus nooit meer de helpdesk bellen of ze a.u.b. je ip adres willen wijzigen. Nee, gewoon even inloggen en dat soort dingen doe je gewoon zelf. MX records aanmaken, A records wijzigen etc, allemaal lekker zelf doen. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 20 July 2008, 00:25
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Je kunt rechts eens klikken op Hosting Fun, dat is mijn bedrijfje. Werkt verder prima en zit alles op wat je nodig hebt en omdat het klein is dus ook goede en persoonlijke service. Voor 40 euro per jaar (excl. b.t.w.) ben je klaar inclusief gratis domeinnaam voor het eerste jaar. Het kan ook goedkoper, bijv. 25 euro per jaar, maar dan haal je geen 500 mb aan webruimte. Je kunt ook gewoon aangeven wat je nodig hebt, wat je wilt en dan maken we daar een leuke prijs van. Bij mij zijn er in elk geval geen verborgen dingen, dus niet dat je plots na een jaar opeens veel meer dan ergens anders gaat betalen voor een domeinnaam, of dat je voor elke DNS wijziging apart moet betalen, wat ook een aantal providers doen. Nja, het is wel reklame voor mezelf, ik weet niet of dat mee telt. Greetings, Richard.
|
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 21 July 2008, 23:28
|
ziet er goed uit ! ben al bijna overtuigd... nu nog even uitwerken wat ik als website wil hebben en dan hoor je waarschijnlijk snel van me |
|
|
Richard |
Geplaatst op 22 July 2008, 22:00
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Okido.
Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hosting ervaringen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 2 | 22 Apr 2018 |
Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz? | Huawei configuratie en problemen | : 3 | 31 May 2015 |
iemand goede ervaringen met Sitecom dc202 | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Sep 2007 |
Advertentie