obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger
pdufrenne
Ik ben nieuw bij online.nl en heb als onderdeel van mijn abonnement deze ontvanger gekregen.
Ik wil hier mijn ervaringen delen en wellicht heeft iemand aanvullende informatie.

Ik heb ook nog satelliet van CanalDigitaal (combo-deal) en kan dus eenvoudig satelliet met IPTV vergelijken.

  • Het beeld wat uit het kastje komt is prima. Is vergelijkbaar met de satelliet en zelfs (naar mijn idee) wat gladder en rustiger. Waarschijnlijk een iets hogere bidrate?
  • Het geluid is aanzienlijk zachter. Daar is al meer over geklaagd maar daar is nog géén oplossing voor gevonden.
  • NPO zenders zijn niet voorzien van 5.1 geluid. De commerciele wel. Vanwaar deze keuze? Heeft iedereen dat met IPTV van online? Kan dat per aansluiting/abonnee aan of uitgezet worden?
  • Er zit ook een satelliet/LNB aansluiting op de MZ-101. Deze is echter uitgeschakeld. Vindt ik toch jammer. Ik had graag m'n satelliet daarop geprikt. Scheelt weer een doosje.

Nu ik de keuze heb tussen Satelliet en IPTV zal ik, gezien de geluidsbeperkingen, toch vaak terugvalen op Satelliet.

Dank voor het lezen en eventueel reageren.

PeterD
 
MelskeH
Hallo, Ben je nog altijd klant bij Online.nl Zo ja dan heb ik een vraag aan je. Heb je de M7 MZ-101 direct aangesloten op de Internet modem (Zyxel) ?? of via een switch ??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij Digitale TV storing : 1 23 apr 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Advertentie