obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij
peterdebue
Het is dan uiteindelijk toch door online vandaag via een mail bevestigd. Doorspoelen op alle commerciƫle zenders is niet meer mogelijk.
Dat was toch eigenlijk het grootste voordeel dat je had, namelijk doorspoelen van de reclame.
Op die MZ 101 zit aan de achterzijde een usb ingang, maar die doet het niet. Is die misschien te activeren zodat je via die poort kan opnemen?
Of moet ik toch weer een digitale externe harddisk recorder kopen?
Hebben jullie ideen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 11 28 jun 2016
Waardeloze levering tv ontvanger Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 25 01 aug 2014
TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5 Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 20 12 jul 2014
Advertentie