Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Dect foon en nare klikjes
|
|
lidy |
Geplaatst op 28 July 2008, 03:56
|
Activiteit » rustige noorden » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 79 Lid sinds: 11 Aug 2007 |
Toen ik overstapte naar Orange (toen wanadoo) kreeg ik daar gratis een dect-telefoon bij...gaandeweg werd ik door oogaandoening steeds slechtziender en sinds 6 maanden heb ik een Philips dect-foon met groot display en lekkere grote toetsen Beiden handsfree bellen en ze lijken op de maten na veel op elkaar... maar heb een lastig nadeel bij deze. Zodra ik bel of gebeld wordt, kan er halverwege gesprek een regelmatige soort vage toon gehoord worden degene (soms gelukkig niet) die me spreekt, mist dan stukjes van gesprek! Zou dus aan dit toestel moeten liggen...zelf vermoed ik omdat het soms 7 x dit geluidje geeft en soms iets van 10 x dat op dat moment iemand mij poogt te bellen, of dat bv iemand in de buurt op zelfde soort frequentie zit als ik, en die persoon aan bellen is ? Geluidje (dat ik alleen hoor) lijkt veel op een kiestoon namelijk... IS dit nog te herstellen via een trucje of omweg? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 28 July 2008, 07:36
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Je zou kunnen proberen om je wireless access point op een ander kanaal te zetten; mogelijk storen ze elkaar. Misschien is het ook al wel voldoende om je basis-station van je telefoon een andere plek te geven. Waarschijnlijk staat ie nu vlak naast je livebox, nietwaar? Zet 'm er eens zo ver mogelijk vandaan? |
|
|
lidy |
Geplaatst op 28 July 2008, 07:56
|
Activiteit » rustige noorden » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 79 Lid sinds: 11 Aug 2007 |
Quote rrozema schreef: Je zou kunnen proberen om je wireless access point op een ander kanaal te zetten; mogelijk storen ze elkaar. Misschien is het ook al wel voldoende om je basis-station van je telefoon een andere plek te geven. Waarschijnlijk staat ie nu vlak naast je livebox, nietwaar? Zet 'm er eens zo ver mogelijk vandaan? ojeeetje wat weer moeilijk allemaal ? Het is een duo setje, voorheen stond basisstation hier op een kastje in de slk, en was dit ook al storend, nu naast PC1 eigenlijk hetzelfde gedoe, dus daar zal ws niet aan liggen? Maar welke knopjes of draadjes moet ik veranderen om de wireless acces point op ander kanaal te zetten? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dect foon en nare klikjes', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d en een Dect telefoon | Huawei configuratie en problemen | : 7 | 14 Jul 2014 |
Thomson TG712 en Motorola DECT telefoon | Thomson configuratie en problemen | : 16 | 15 Apr 2010 |
Welke DECT telefoon op Online | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 1 | 21 Dec 2009 |
Geen gratis Cable1 monteur of gratis DECT[info] | Helpdesk | : 4 | 16 May 2006 |
Advertentie