obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Geen gratis Cable1 monteur of gratis DECT[info]
Valmont
Meent u recht te hebben op een gratis Cable1 monteur maar krijgt u het niet? Meent u recht te hebben op een gratis Phillips DECT telefoon?

De helpdeskagent kan ter plekken kijken of u staat geregistreerd als rechthebbende. Indien u niet als zodanig vermeld staat daan heeft ongenoegen uiten aan de telefoon geen zin. Wij kunnen het wel aanvragen voor u maar dit krijgen we (soms) binnen een uur terug met een afwijzing. Het systeem wat we gebruiken maakt geen fouten.
Waarschijnlijk heeft de sales-agent een fout gemaakt of u vergist zich, of u bent verkeerd voorgelicht.

Vooral retailers (winkels) lichten de klant verkeerd voor - is mijn ervaring. In dat geval, luister naar leveringswoorwaarden zoals de agent ze leest en communiceer met de winkel daarover. Meer kan niemand doen vrees ik.

Indien u toch echt denkt dat de fout bij Wanadoo ligt dan is het raadzaam een klachtbrief te schrijven naar Amsterdam. Nogmaals, de helpdesk kan niets voor u doen, hoe spijtig dat ook is.
Gewijzigd door Valmont op 17 mei 2006, 21:42
 
Richard

Quote

Waarschijnlijk heeft de sales-agent een fout gemaakt of u vergist zich, of u bent verkeerd voorgelicht.

Klopt, helpdesk kan niets voor u doen ook al willen ze graag.

Zo kreeg ik bijv. een welkomstbrief met de melding dat ik recht had op de DECT telefoon. Heb ik echter niet, want ik heb op 3 maart geregistreerd en de actie liep tot 1 maart (stond echter niet op de site van Wanadoo!) echter telefoon was niet meer zichtbaar op de site na 1 maart.
Foutje dus in de welkomstbrief. Kan gebeuren.Smile

Greetings, Richard.
 
Puma
dit zijn schoonheids fouten en komen overal voor. bij wanadoo is dat beter merkbaar omdat ze zo groot zijn. zie tele2, ufff. wat heb ik medelijden met de mensen die erin getrapt zijn.(eigen schuld, zo kan je het noemen)
 
Richard
Ja precies, daarom heb ik er ook niet zoveel moeite mee. Ik vond het al aardig van de medewerker dat hij me de tip gaf dat ik eventueel een kopie kon sturen van de brief, met het gegeven dat daarin dus stond dat ik hem zou krijgen, en dan alsnog vragen of ze hem wilden toesturen. Garantie dat het zou werken gaf hij niet, maar het gaat al gewoon om het punt dat hij de tip gaf om het te proberen.
Da's gewoon klantvriendelijk en klantgericht werken en daar hou ik wel van. Was ook dezelfde die gewoon meteen al toegaf n.a.v. mijn vraag dat uitgaand poort 25 voor iedereen beperkt was tot de smtp van Wanadoo. Een medewerker met wat meer kennis van zaken dus.Smile
Gewijzigd door Richard op 16 mei 2006, 03:31
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen gratis Cable1 monteur of gratis DECT[info]', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Advertentie