Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
en dan nog een dringende vraag?
lidy
Voor een neef van me die nog steeds geen internet heeft, zoek ik al een tijd lang een internetprovider...
Enige wat hij nu heeft is nog een analoge KPN foon, erg duur bellen dus, en wil zsm graag pc + telefonie via internet.
TV is vooralsnog niet nodig .
Via sites als breedband.nl en zo ook aantal andere "vergelijk ADSL sites, viel me op dat op zijn adres (in Zuidlaren) en met de postcode 9471 HN/41 bijna geen mogelijkheden waren, en als er al 3 opties waren (serie snelheid tot 20 mb) blijkt dat op die locatie een hele lage snelheid haalbaar is..Sad

Maandelijks en dan all-in (gratis/onbeperkt bellen)kan hij voor een pakket ongeveer 40 euro betalen.

Wie o wie kan op dat adres/postcode een provider vinden die wel enige snelheid biedt, en betaalbaar is en blijft?
Hierbij nog de resultaten van de postcode-check aldaar Sad

lidy
Via de postcode 9471 HN/41 kwamen er iets van maar 8 opties en deze zouden dan mogelijk zijn...:

http://www.breedbandwinkel.nl/specificaties/het-net-snelsurfen-en-bellen/xs4all-adsl-en-bellen-start/tele2-compleet

Maar stel dat ik bv hieruit een keuze maak/adviseer, welke kan garanderen dat de beloofde snelheid ook daadwerkelijk of redelijk gehaald wordt?Frown
Gewijzigd door lidy op 28 July 2008, 09:05

rrozema
xs4all zal er alles aan proberen te doen om je verbinding zo goed mogelijk te maken. Maar daar betaal je dan ook voor.

Puma
Waarom overweegt hij geen KPN internetplusbellen?
Het laatste jaar hebben ze zo goed als geen problemen (systematische problemen zoals in het begin).

Snelheid is verhoogd en kwaliteit is goed.
Gewijzigd door Puma op 28 July 2008, 08:10

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'en dan nog een dringende vraag?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 Nov 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 Dec 2016
Te veel probemen + Vraag. Storing : 8 21 Mar 2015
Vraag mbt VDSL-upgrade Algemeen : 12 15 Dec 2014
Vraag over laptop Algemeen : 7 04 Sep 2014
Advertentie