Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
en dan nog een dringende vraag?
|
|
lidy |
Geplaatst op 28 July 2008, 04:27
|
Activiteit » rustige noorden » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 79 Lid sinds: 11 Aug 2007 |
Voor een neef van me die nog steeds geen internet heeft, zoek ik al een tijd lang een internetprovider... Enige wat hij nu heeft is nog een analoge KPN foon, erg duur bellen dus, en wil zsm graag pc + telefonie via internet. TV is vooralsnog niet nodig . Via sites als breedband.nl en zo ook aantal andere "vergelijk ADSL sites, viel me op dat op zijn adres (in Zuidlaren) en met de postcode 9471 HN/41 bijna geen mogelijkheden waren, en als er al 3 opties waren (serie snelheid tot 20 mb) blijkt dat op die locatie een hele lage snelheid haalbaar is.. Maandelijks en dan all-in (gratis/onbeperkt bellen)kan hij voor een pakket ongeveer 40 euro betalen. Wie o wie kan op dat adres/postcode een provider vinden die wel enige snelheid biedt, en betaalbaar is en blijft? Hierbij nog de resultaten van de postcode-check aldaar |
|
|
lidy |
Geplaatst op 28 July 2008, 04:46
|
Activiteit » rustige noorden » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 79 Lid sinds: 11 Aug 2007 |
Via de postcode 9471 HN/41 kwamen er iets van maar 8 opties en deze zouden dan mogelijk zijn...: http://www.breedbandwinkel.nl/specificaties/het-net-snelsurfen-en-bellen/xs4all-adsl-en-bellen-start/tele2-compleet Maar stel dat ik bv hieruit een keuze maak/adviseer, welke kan garanderen dat de beloofde snelheid ook daadwerkelijk of redelijk gehaald wordt? Gewijzigd door lidy op 28 July 2008, 09:05 |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 28 July 2008, 07:47
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
xs4all zal er alles aan proberen te doen om je verbinding zo goed mogelijk te maken. Maar daar betaal je dan ook voor. |
|
|
Puma |
Geplaatst op 28 July 2008, 08:09
|
Donateur » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
Waarom overweegt hij geen KPN internetplusbellen? Het laatste jaar hebben ze zo goed als geen problemen (systematische problemen zoals in het begin). Snelheid is verhoogd en kwaliteit is goed. Gewijzigd door Puma op 28 July 2008, 08:10 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'en dan nog een dringende vraag?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet | Algemeen | : 14 | 08 Nov 2018 |
Vraag over snelheid | Snelheid | : 7 | 22 Dec 2016 |
Te veel probemen + Vraag. | Storing | : 8 | 21 Mar 2015 |
Vraag mbt VDSL-upgrade | Algemeen | : 12 | 15 Dec 2014 |
Vraag over laptop | Algemeen | : 7 | 04 Sep 2014 |
Advertentie