Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Nieuwe verbinding, @ blijft knipperen
|
|
cyberxxx |
Geplaatst op 14 August 2008, 16:33
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 02 May 2006 |
Hallo allemaal, Vandaag 4 uur bezig geweest bij mijn moeder de livebox werkend te krijgen. Na telefonisch contact met de helpdesk kreeg ik de melding in het Isra punt de de blauwe en rode te wisselen met de witte en de oranje. Niks helpt gewoon. Pc krijgt wel verbinding met de livebox, maar geen verbinding met de buitenwereld. In de woonkamer heb ik een dubbele doos, bovenste deel is het isra punt met de blauw rode draden, onderste deel lijkt wel op een soort verdeler, met 2 rijen van 6 schroefjes, waar op de bovenste 6 (op plaats 1,2,3) een groene, witte en oranje draad aangesloten zitten. De helpdesk snapte niets van de groene draad. Kan iemand mij vertellen welke draden waar op de goede plek zitten? Heb al veel geprobeerd, maar het enige resultaat is een snel knipperend @.... Dank alvast, cyber_xxx |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 14 August 2008, 18:03
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Kijk eens of je met deze uitleg eruit komt!
|
|
|
cyberxxx |
Geplaatst op 14 August 2008, 20:40
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 02 May 2006 |
net even gekeken, maar het mocht niet baten helaas.... in de varkenssnuit zitten bovenin rood en blauw, en onderin zwart en geel. denk zelf dat ze bij online wellicht vergeten zijn het filter voor de aansluiting te verwijderen..... maar het blijft een raar verhaal... iemand andere suggesties? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 15 August 2008, 08:59
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
snel knipperende @ betekent inderdaad 'geen line-sync'. Je ouders' lijn is nog niet opgeleverd op jouw adres. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 15 August 2008, 09:10
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
probeer bovenin ook oranje en wit aan te sluiten... als je ouders KPN telefonie hebben is het op rood en blauw geleverd... als er nog niet aanwezig was dan kan het op rood/blauw of op oranje/wit geleverd zijn... vergeet die groene draad |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe verbinding, @ blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Verbinding nefit easy met ZyXEL | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 28 Jun 2018 |
Advertentie