Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ADSL Extra upgrade nog langzamer
Knarfrecords
Hallo

ik heb onlangs mijn abbonnement van ADSL Basis naar ADSL Extra geupgrade, van 4 naar 8 mbit (isdn)

bij mijn 4 mbit lijn haalde ik bijna altijd de 3,5 mbit met downloaden, nu heb ik een 8 mbit lijn en ik haal nog niet eens 3,5 mbit ...........

heb al verschillende dingen geprobeerd, modem geresett, firewall in windows en op mijn wifi router uitgeschakeld, antivirus verwijdert niks hielp rara hoe kan dat ????

AxelF0leyoo7
hallo Knarfrecords,

Wat zijn de intrainwaarden van je livebox/modem ?

Om in je Livebox te komen plak je dit adres in je browser :
http://192.168.1.1/

Klik dan op het tabje "geavanceerd" en als gebruikersnaam en wachtwoord voer je beide "admin" in.

klik op "statistieken" en dan op "ADSL statistieken"

en post dan hier wat je down & -upstream snelheid is Wink

TCP_IP
zit je draadloos of met de kabel verbonden met je livebox ?
indien draadloos, probeer het eens met een netwerkkabel

Knarfrecords
up 7999 down 1021

ik heb alle kabels veranderd maar is er niks sneller op geworden Sad

ik heb een speedtouch modem (isdn) die loopt naar een draadloze router en daar connect ik weer mee naar de computer...
van de computer naar de router is waarschijnlijk 6 meter dus die verbinding is wel ok
Gewijzigd door Knarfrecords op 23 August 2008, 21:09

AxelF0leyoo7
Intrain waarden zijn goed, maar de werkelijke snelheid (effectief) nog niet. Dan lijkt het erop dat jij net als bij een hoop mensen hier nog niet die verhoging effectief is doorgevoerd. Het kan binnenkort nog gebeuren omdat jij een abonnements verandering/wijziging heb aangevraagd, en dat niets te maken heeft met de beruchte snelheidsverhoging van eind 2007 (zie andere topic's hier Frown).

Ik zou het even af wachten en over een aantal dagen contact opnemen met Online, en uitleggen wat er aan de hand is, ik heb er een hard hoofd in, met wat Orange toen destijds geflikt heeft, en nog steeds doet blijkbaar Frown

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL Extra upgrade nog langzamer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 Dec 2017
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 Aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 Feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 Dec 2016
Advertentie