Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Netwerk Storing IJsselstein?
|
|
pierke |
Geplaatst op 12 September 2008, 08:32
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 07 Jun 2007 |
IJsselstein, 11 september 22.00uur Gisterenavond 11 september 22.00 uur maakt mijn ADSL modem ineens geen verbinding meer (ledje DSL licht niet meer op) en heb ik geen ADSL. De KPN telefoon doet het gewoon. Ik krijg de verbinding niet meer up. Heb een linksys WAG200G. Ook de originele speedtouch komt niet op. Waar vind ik of ergens een storing is in het netwerk rond IJsselstein voordat ik alle kabels na ga lopen............ Orange zei er naar te kijken. maar dat wordt ergens volgende week. Ben ik ook mooi klaar mee.............. Pierre |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 12 September 2008, 18:14
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Staan alle instellingen nog goed ?! Reset je router eens naar fabriekinstellingen en pas instellingen nog eens toe. Kan ook goed zijn dat je signaal weggevallen is maar probeer eerst dit eens. |
|
|
pierke |
Geplaatst op 15 September 2008, 08:11
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 07 Jun 2007 |
Hoi, Ik heb Donderdagavond alle instellingen nagelopen, en deze stonden allemaal goed. Ook heb ik de bij opleevring gekregen Speedtouch modem aangesloten, maar die deed ook niets. Vrijdagochtend Orange gebeld, en hun was niets bekend van een storing. Vrijdagochtend om 11.00 kwam de lijn spontaan weer op. Maaaaarrrrrrrrrrrrrr, ik heb Orange Extra, en de snelheid die ik nu bereik bij diverse testsites (o.a. www.speedtest.nl en www.speedtest.net), geeft me niet meer dan 2600kb/s down en 145kb/s up. Modem op 1 meter gezet van ISRApunt en dat maakte niet uit. Betalen voor ADSL extra, een snelheid nog lager dan ADSL basis.......... Pierre |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerk Storing IJsselstein?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing | Storing | : 1 | 14 Aug 2019 |
Storing 21-2-2018 Geen internet | Storing | : 6 | 27 Feb 2018 |
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk | Storing | : 16 | 05 Dec 2016 |
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk | Algemeen | : 14 | 10 Nov 2016 |
Storing | Algemeen | : 1 | 05 Nov 2016 |
Advertentie