Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Wegvallende verbinding
|
|
PdK |
Geplaatst op 05 October 2008, 13:55
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Ik heb de hele dag last van een steeds wegvallende verbinding. Soms kan ik enkele minuten internetten maar daarna moet ik weer minutenlang wachten. Ik heb de Livebox (hard en zacht) en het modem al een paar keer gereset maar dat helpt niks. Aangezien de andere PC in het netwerk hier ook last van heeft verwacht ik niet dat het probleem aan mijn computer ligt Hebben meer mensen hier vandaag last van? Postcode:6708 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 05 October 2008, 15:02
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Je zit al een tijdje bij dit forum zo te zien, dus post even wat standaard info... Waar en hoe is j livebox aangesloten ? Als het uitvalt gaat dat internet lampje ( @-teken) ook knipperen ? Krijg je ook een bepaalde melding op je PC dat het wegvalt? Download je met torrents op dat moment ? indien je telefoni hebt, blijft die werken ? Zulke problemen zijn vaak individueel hoor, dus postcode posten hoeft niet Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
PdK |
Geplaatst op 05 October 2008, 15:26
|
Activiteit Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Ik heb net even gebeld met de klantenservice en die zeggen dat er hier een storing is die zo gauw mogelijk verholpen wordt. Nog even geduld dus. Mocht dat niet helpen dan zal ik hier een uitgebreid berichtje plaatsen. Bedankt! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallende verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wegvallende internetverbinding met bijzondere log | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 11 Feb 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Advertentie