Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Niet bereikbaar voor UPC abonnees
|
|
gizmo332 |
Geplaatst op 26 February 2009, 13:10
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 26 Feb 2009 |
Hallo allemaal, Ik heb een probleem en het ligt al even bij de technische dienst van Online maar dat schiet niet echt op... Ik ben gewoon niet te bereiken voor mensen met UPC, als ze mij bellen krijgen ze te horen dat het nummer tijdelijk niet in gebruik is... Met KPN, mobiel ed heb ik geen problemen en ik kan zelf ook gewoon naar UPC abonnees bellen. Heeft iemand eerder met dit probleem te maken gehad of weet iemand misschien een oplossing. Alvast bedankt. Groetjes Kim |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26 February 2009, 14:06
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Lijkt me een telefonie routeringsprobleem, fout kan dus bij zowel Online als UPC liggen. Als het kan zou ik het probleem ook bij UPC laten aanmelden. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet bereikbaar voor UPC abonnees', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Advertentie