obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
welk merk/type usb device zit bij de draadloze verbindingsset
wdoekes
Ik heb (helaas) de draadloze verbindingsset een jaar of wat geleden via orange gehuurd. Nu wil ik 'm terugsturen, maar ik ben het USB dongeltje kwijt.
Hier gaan ze 70E voor in rekening brengen, maar die dongle kan nog geen 20E kosten.

Kan iemand aangeven welk merk/type de dongle heeft? Dan haal ik ergens een dergelijk apparaat.

Bij voorbaat dank voor de informatie.
 
TCP_IP
Usb dongle sagem XG703A

http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=1459

Dongle kost waarschijnlijk nog minder, sitecom stick voor 16 euro bij de mediamarkt Pfft

Maar waarom terugsturen, verzin gewoon iets dat deze kapot is en dat je hem daarom maar weg hebt gegooid (je hond heeft hem opgegeten).
Krijg je vast wel een nieuwe omdat je deze toch huurt, en dan stuur je die terug een maand later.

70 euro is wel echt van de zotte Frown


Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
wdoekes
Tnx voor het snelle antwoord. Jammer dat ik die niet snel online zie staan. Maarja, we zien wel.

M'n abbonement gaat iig van 37E (lijnhuur kwam erbij na kpn-telefonie gedag gezegd te hebben) p/m naar 20E, dus da's tenminste iets ;)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welk merk/type usb device zit bij de draadloze verbindingsset', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
MW2 Open Nat type [HELP] Thomson configuratie en problemen : 12 30 okt 2014
Nat type strict! Helpdesk : 2 21 okt 2014
NAT type 3 naar 2 Algemeen : 46 15 aug 2014
Welk type modem krijg ik? Algemeen : 12 24 mei 2014
Advertentie