Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Livebox, verbinding maken
|
|
laurienversteegh |
Geplaatst op 09 March 2009, 19:04
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 09 Mar 2009 |
> Ik kan op een of andere manier geen gebruik maken van het draadloze internet van mijn ouders. Steeds als ik het probeer geeft mijn computer de volgende melding:" The selected network uses an access control list to restrict access and this computer is not on the list." > > Wij hebben de Livebox, Sagem. > > Ik heb een mac. Ik snap dus niet precies wat het probleem is. Kan het zijn dat er inderdaad maar een beperkt aantal laptop/computer gebruikers gebruik kunnen maken van dit wireless network? > > Heel graag hoor ik uw reactie! > > groeten |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 09 March 2009, 19:29
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Onderop de livebox zit een knopje gemarkeerd met REG. REG van registratie, als je hierop drukt kun je WEL verbinding maken. Zorg ervoor dat als je op dat knopje drukt je binnen ca 5min. verbinding maakt met je livebox. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox, verbinding maken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Verbinding nefit easy met ZyXEL | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 28 Jun 2018 |
Advertentie