Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Langzame verbinding
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 22 July 2009, 18:16
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
15 fouten is netjes hoor, een slechte lijn heeft 10.000 fouten per dag en dan kun je nog normaal internetten opzich (wel traag). Je was met een netwerkkabel verbonden met je livebox? Wat voor een netwerkkaart heb je en hoe staat deze ingesteld? SP2 kun je deinstalleren ja maar heeft niet zoveel nut. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 22 July 2009, 19:01
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 175 Lid sinds: 28 Mar 2009 |
Quote TCP_IP schreef: 15 fouten is netjes hoor, een slechte lijn heeft 10.000 fouten per dag en dan kun je nog normaal internetten opzich (wel traag). Je was met een netwerkkabel verbonden met je livebox? Wat voor een netwerkkaart heb je en hoe staat deze ingesteld? SP2 kun je deinstalleren ja maar heeft niet zoveel nut. netwerkkaart is een RTL raeltek 3981 familie grote van ontvanstbuffer : 64K netwerk adres : niet aanwezig verbindingssnelheid / duplex modes: auto modes Gewijzigd door bert utrecht op 23 July 2009, 16:19 |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 23 July 2009, 16:44
|
voelde net aan de adapter van de modem ik voel wel dat die ook iets warm is het zal toch weer niet zo zijn dat die stuk is of het leg zelf aan de modem ook als ik de stekker van de adapter er uit haal gaan alle lampie van de modem allemaal eerst branden en daar na nog een van links naar rechts en weer terug en het logo van de modem gaat ook ff branden die later vanzelf weer uit gaat dat is allemaal naar dat ik iemand van het callcentra aan de telefoon heb gehad had de hoorn op de haak gedaan en de modem is gaan knipperen daarna is de snelheid drastisch achter uit gegaan dus ze hebben toch wel iets gedaan vanaf die kant maar wat???? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 23 July 2009, 17:30
|
Quote verbindingssnelheid / duplex modes: auto modes Zet deze eens op 100mbit full duplex Quote ik voel wel dat die ook iets warm is 20~40 graden is normaal (door conversie) Heb je een andere laptop of pc waarop je kan testen om uit te sluiten of het niet aan die van jou ligt? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 23 July 2009, 17:35
|
Quote TCP_IP schreef: Quote verbindingssnelheid / duplex modes: auto modes Zet deze eens op 100mbit full duplex Quote ik voel wel dat die ook iets warm is 20~40 graden is normaal (door conversie) Heb je een andere laptop of pc waarop je kan testen om uit te sluiten of het niet aan die van jou ligt? ik heb hem nu op 100mbit full duplex staan ik ga hem nu ff testen nee ik heb geen andere pc of laptop heb geen laptop hier |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 23 July 2009, 18:02
|
de snelheid is nog steeds niet goed had vandaag al een mail terug gekregen van online maar aar ff wat anders zijn ze niet in dit forum aan wezig of hebben zeker daar geen zin in Geachte heer Naar aanleiding van uw e-mailbericht hebben we een meting verricht naar uw modem. We verkregen hierbij het volgende resultaat: * Trained downstream snelheid: 18773.746 Kbps * Trained upstream snelheid: 1019.628 Kbps Zoals u wellicht kunt zien krijgt uw modem een snelheid van ruim 18 Mbit/s aangeboden. Er is geen fluctuatie waargenomen met uw verbinding waarbij we vermoeden dat het probleem zich intern afspeelt. Indien u van mening bent een te trage verbinding te hebben dan kunt u een snelheidstest verrichten via http://speedtest.bbned.nl . Klik op 'download 100 mb' en sla het bestand op uw bureaublad op. Controleer vervolgens de snelheidsoverdracht. Met vriendelijke groeten, Online |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 23 July 2009, 18:43
|
Ze zijn zeker weten aanwezig, Online heeft een eigen service team opgezet. Alleen qua aanwezigheid is het niet zoveel, dat word nog aangekaart. Maar het probleem zit hoogstwaarschijnlijk ook intern, het is alleen nog onduidelijk waar precies. Maar als je het 1000mbit bestand download, hoe snel gaat dat dan? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
Khk |
Geplaatst op 24 July 2009, 02:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 14 Jul 2009 |
je kan het beste een kennis/vriend uit de buurt een keer vragen een laptop mee te nemen, zo kan je testen of het aan je pc ligt. het is niet gek dat online vermoedt dat het aan je pc ligt aangezien je adsl statistieken een goede verbinding weergeven. |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 24 July 2009, 18:15
|
Quote TCP_IP schreef: Ze zijn zeker weten aanwezig, Online heeft een eigen service team opgezet. Alleen qua aanwezigheid is het niet zoveel, dat word nog aangekaart. Maar het probleem zit hoogstwaarschijnlijk ook intern, het is alleen nog onduidelijk waar precies. Maar als je het 1000mbit bestand download, hoe snel gaat dat dan? ik ben momenteel niet thuis ga ik zondag middag ff doen je hoord van me |
|
|
bert utrecht |
Geplaatst op 26 July 2009, 14:25
|
heb net een driver test gedaan mis dus 17 drivers voor xp pro ook dus voor mijn ethernet werk kaarten wie heeft de code van dat programma driver detective of zijn er meer programma's die dat kunnen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langzame verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit | Storing | : 6 | 02 Dec 2018 |
Verbinding nefit easy met ZyXEL | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 28 Jun 2018 |