Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Speedtouch 716 Foute instellingen
|
|
heijdemann |
Geplaatst op 02 July 2009, 22:28
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01 Jul 2009 |
Hi, ik heb redelijk gezocht maar kon het niet vinden. Heb vandaag via Marktplaats.nl een Speedtouch 716 V5 WL gekocht en binnen gekregen nu sluit ik hem aan via ethernetkabel op de laptop komt er een instellings menu te voorschijn, echter hier staat alleen maar XS4ALL en KPN op en geen algemeen of online.nl dus krijg ik helaas geen contact met de providerserver. Weet iemand hier een oplossing voor? Of ben ik mijn geld gewoon kwijt snif snif en kan het modem in de recycle container. Heb sinds 1 dag online.nl met een 706 moden wilde echter graag WiFi Alvasr bedankt. p.s Heb je speciale software nodig voor de 716. Gewijzigd door heijdemann op 02 July 2009, 23:02 |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 03 July 2009, 05:40
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Software en handleidingen voor je speedtouch vind je op de site van Speedtouch. Deze 716 kun je in ieder geval als wireless access point gebruiken. In de bak hoeft dus zeker niet. Of je hem als vervanging voor de 706 kunt gebruiken hangt voor het grootste deel af van of je Online Telefonie hebt of niet. Zo ja, dan kun je de 706 niet vervangen door enig ander modem zonder je Telefonie te verliezen. Als je geen Telefonie van Online hebt kun je de 706 vervangen door die 716. Ik weet het niet zeker, maar het klinkt alsof jouw 716 een exemplaar is dat oorspronkelijk door XS4ALL is verkocht aan de 1e eigenaar. XS4ALL stopt eigen firmware in die routers. Mogelijk kun je die wel vervangen door de originele zodat je weer een 'originele' 716 hebt. Maar je kunt net zo goed ook hier de 716 als access point instellen achter je 706 dan hoef je niet te knoeien met de firmware. Het heeft nog als voordeel ook dat je zelf de locatie van je access point zo optimaal mogelijk kunt kiezen voor de beste ontvangst in je hele huis. |
|
|
heijdemann |
Geplaatst op 03 July 2009, 20:02
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01 Jul 2009 |
Thanks voor de snelle reaktie zal e.e.a van je sugesties proberen. btw Prettig forum duidelijke hulpzame antwoorden kom je niet zoveel meer tegen ST7XX config gedownload op speedtouch modem geflast met prgrm Instellingen gedaan aangesloten en werkt nu als een speer Nogmaals Thnkx....! Gewijzigd door heijdemann op 03 July 2009, 21:43 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 716 Foute instellingen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
email instellingen | Algemeen | : 2 | 02 Feb 2019 |
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet | Algemeen | : 14 | 08 Nov 2018 |
Online VOIP instellingen | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 06 Jul 2018 |
instellingen Fritzbox | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 27 Nov 2017 |
Advertentie