Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie afsluiten bij nieuwe livebox
Profiler
Beste mensen,

ik heb 13 juli Online gemaild dat mijn telefonie slecht werkte (gesprekken vielen vaak 10 seconden weg).
2 dagen later netjes mail van klantenservice dat mijn nieuwe livebox onderweg omdat dit de oorzaak moest zijn.
Vandaag helaas de TNT bezorger gemist, dus hopelijk kan ik hem morgen wel in ontvangst nemen.

Echter, vanaf nu werkt mijn telefonie niet meer. Volgens de Online klantenservice hangt je telefonie aan het
unieke adres van de livebox en hebben ze vooraf alvast mijn telefoon aan de nieuwe livebox (die ik nog niet heb) gekoppeld.
En daardoor werkt mijn telefonie niet meer ?

Is dit normaal ? Stel je voor dat je geen mob. meer hebt, en je hebt een ambulance nodig ??
Ik heb ze gelijk gezegd dat ik per nu alle telefoonkosten van Online vergoed wil hebben. Heb ik hier recht toe ?

Bedankt.

TCP_IP
Klopt, als je nieuwe livebox binnenkomt zal telefonie daarop wel werken. Met dat soort dingen word helaas geen rekening mee gehouden, klinkt hard maar helaas realiteit.

En nee geen recht op telefonie kosten vergoeding.

Klinkt allemaal heel crue, dat geef ik toe maar heb tot nu toe wel alles voorbij zien komen en zo word er naartoe gehandeld.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

Profiler
bedankt voor je antwoord.
Gister mijn nieuwe livebox ontvangen en inderdaad werkte mijn telefoon weer.
Ik vind het wel triest dat dit zo gaat, maarja ik wacht hun reactie wel af.

Bedankt !

TCP_IP schreef:
Klopt, als je nieuwe livebox binnenkomt zal telefonie daarop wel werken. Met dat soort dingen word helaas geen rekening mee gehouden, klinkt hard maar helaas realiteit.

En nee geen recht op telefonie kosten vergoeding.

Klinkt allemaal heel crue, dat geef ik toe maar heb tot nu toe wel alles voorbij zien komen en zo word er naartoe gehandeld.

Profiler
Geachte heer, mevrouw .........,

Bedankt voor uw email. Op grond van de Algemene Voorwaarden kunnen wij deze kosten helaas niet vergoeden. Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is om niet te kunnen bellen, maar het is voor ons helaas niet de gang van zaken om later het andere modem in te stellen. Wij gaan er van uit dat het modem op tijd afgeleverd wordt, en aangesloten wordt. Helaas is in dit geval het modem (buiten onze verantwoording om) niet op tijd bij u thuis geinstalleerd. Hierdoor kunt u nu geen gebruik maken van uw telefonieverbinding. Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Helaas dus, topic kan gesloten worden.

rrozema
Op verzoek van de topic starter gesloten. Mocht je later toch nog in dit topic willen reageren, stuur dan even een persoonlijk bericht aan een van de beheerders met het verzoek dit topic te heropenen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie afsluiten bij nieuwe livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 Jul 2020
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 Sep 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 Sep 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 Dec 2016
Advertentie