Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wel ADSL verbinding maar geen internet!
Josef
Hallo,
Ik heb sinds 3 dagen ADL Extra van Online. Ik heb alles zelf gemonteerd, en ik dacht dat alles naar behioen werkt. Tot mijn grote verbazing zag ik ho ik helemaal geen internet heb, alhowel alle lampjes gewoon op groen staan.
Ik heb de Speedtouch 706 wifi, en mijn bestuuringssysteem is vista home premium. Ik heb met de klantenservice gebeld en die konden mij niet helpen, de ene keer de standaard antwoord"RESTETTEN" de andere keer zeiden ze mij een menteur te sturen. Maar dat is het probleem niet!! ik heb namelijk ADSL-verbinding maar geen internet. Zelf het uitzetten van de Firwall en de antivrus heeft niks opgelost.
Weer met de klantenservice gebeld en die zeiden mijn probleem te sturen naar de technische dienst en dat het ongeveer 8 dagen kan duren voordat ik wat van hun kan horen.
Ik krijg de volgende altijd:
Koppelingsstatus: DHCP-server wordt gecontacteerd...
Verbindingscontrole levert de volgende resultaat op:
DSL
ATM
Op uw DSL-lijn werd geen ATM-activiteit gedetecteerd.
Ethernet
Geen Ethernet-activiteit gedetecteerd
IPCONFIG geeft aan een IPv4 die met 192 begint.
Ik weet me helemaal geen raad meer, ik hoop dat dit gewoon zo snel mogelijk wordt opgelost. Kan iemand hiermee helpen??
Gewijzigd door Josef op 22 July 2009, 23:35

TCP_IP
Waaruit concludeer je dan dat je DSL verbinding hebt?
Geen ATM en geen Ethernet, en het protocol wat gebruikt word is EthoA (Ethernet over ATM). Volgens mij heb je geen signaal hoor.
Ik zou het onderzoek afwachten.

Zou je wel nog kunnen vermelden hoe je alles hebt aangesloten?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

Josef

TCP_IP schreef:Zou je wel nog kunnen vermelden hoe je alles hebt aangesloten?

Gewoon de meegeleverde kabel aangesloten aan de telefooncontact. Dus gewoon waar het hoort te staan. Maar vandaag is het het helemaal erger geworden. De lampjes van de speedtouch 706 doen het gewoon niet meer, behalve de lapmjes van stroom en Wifi, de rest UIT!!
Online heeft een onderzoek opgestart om te kijken wat er allemaal aan de hand is, gelukkig hoef ik voor de periode dat ik nog internet heb niks te betalen, dat zei de medewerker van klantenservice.
Denk je dat het aan mij ligt??? zo ja, waarom brandden de lampen wel van adsl en internet??? en waarom doet er niks meer vandaag?!
Alvast bedankt,

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel ADSL verbinding maar geen internet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 Apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Advertentie