obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
DD-WRT achter de livebox
ricardo777
Ik denk dat het hier hoort =)

Ik heb een linksys WRT54G gekocht en DD-WRT erop gezet maar als ik de kabel van de livebox naar de internet poort van de linksys dan krijg ik met geen mogelijkheid internet aan het werk ik kan wel naar ip van de linksys, maar als ik de kabel in de router zelf doet 1 van de 4 poorten dan werkt internet wel. Hoe kan ik maken dat internet gewoon werkt en de kabel in de internet poort zit??

Bedankt

Ps: ik heb nog de oude firmware
 
TCP_IP
Op de livebox alle poorten forwarden naar de WAN poort van je Linksys.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Met poort bedoel ik lan poort waar je kabel in gaat rj-45
 
ricardo777
wat ik eingelijk wil is dit:

https://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3142#post_28407

Alleen als ik de kabel in de internet poort doe dan werkt internet niet.

Met internet poort bedoel ik: veel routers hebben 4 poorten en 1 poort voor internet
 
TCP_IP
Dat snap ik, maar heb je het nou al geprobeerd dan Ricky?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Ja alleen krijg het niet werkend met de wan poort. Ik heb nu wel de kabel van de livebox gewoon op 1 van de 4 poorten aangesloten en de DHCP server uitgezet op de livebox en nu werkt het ook goed, alleen vraag ik me af waarom het niet via de wan poort werkt
 
ricardo777
Ik heb de guide gevolgd:

http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8#4

maar krijg het nog steeds niet werkend via de wan poort kan iemand mij helpen met remote control om het goed proberen in te stellen zodat het werkt?

zoja? mail dan rick[@]flyffworld.nl
 
TCP_IP
Kan je wel helpen, bij voorkeur met teamviewer.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
vicarious
Poorten forwarden is niet nodig voor de werking van je internetverbinding, als je die guide goed volgt zou het moeten werken. Echter, de manier met de LAN-poort verdient de voorkeur. De reden hiervoor is dat je portforwards niet dubbel hoeft te doen. Als je er een router achter hebt staan moet je poorten die je wilt forwarden eerst naar je router forwarden en daarna vanaf die router weer naar de PC. Da's vrij omslachtig, en als je je router gewoon als switch gebruikt door hem via de LAN-poort aan de Livebox te koppelen heb je hier allemaal geen last van.
 
TCP_IP
Als je geen telefonie hebt kun je je livebox ook nog eens in bridge-mode zetten.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DD-WRT achter de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie