obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
DD-WRT achter de livebox
ricardo777
Zal het vanavond veranderen ben nu niet thuis, ik zal het je wel laten wetenSmile

Maar maakt dat uit voor de firewall dan? want via UPNP werkt de forwarding weer wel alleen als je het handmatig doet werkt het niet
 
ricardo777
Ik heb het geprobeert maar dan werkt me internet niet meer

Je bedoelde toch de

Router Ip

En dan wan gewoon op 192.168.1.2 laten staan

Ik heb ook de dns en gateway op 10.0.0.1 erbij geprobeerd maar dan werkt internet niet ook als ik 192.168.1.1 laat staan dan werkt het ook nog niet
 
TCP_IP
Heb je de rest ook wel gewijzigd dan?

Welke IP adressen deelt de linksys nu uit en met welke gateway?
Welke DNS word nu gebruikt?

Als je wilt kan ik nu wel ff remote kijken met teamviewer?

http://www.teamviewer.com/nl/download/index.aspx

Dan even je ID en password in een PB sturen.
Gewijzigd door TCP_IP op 08 augustus 2009, 18:21
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Kan je even op msn komen?? ik heb je nog dus
 
ricardo777
Heb het nu werkend met de range 10.0.0.1

ik had een erasing nvram gedaan je kan het vinden op

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Hard_reset_or_30/30/30

en toen kwam er bij de dhcp server dns optie bij dat daarvoor helemaal niet stond maarja heb de range verandert naar 10.0.0.1 en het werkte meteen
 
TCP_IP
Aah zat er toch een kleine bug in.
Had je nog gedowngrade naar ddwrt v24 sp1 micro ?

Dacht al, had gister exact zelfde instellingen als die van mijn DDWRT. Mooi dat het alsnog werkt!
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Ja ben der ook blij mee, ik snapte al niet waarom het niet werkte. Maar downgrade lukte niet, alleen als ik eerst naar de linksys terug ging maar dat was niet zo makkelijk met v5.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DD-WRT achter de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie