Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Beroerde service
jorritzijdewind
Eigenlijk ben ik nog steeds verbijsterd, maar ik zal proberen mijn verhaal te vertellen. Na een vakantie van 2 weken kom ik er thuis achter dat mijn internet het niet doet. Na het opnieuw opstarten van het modem etc. besluit ik de klantenservice te bellen. Tot mijn grote opluchting hoor ik dat het probleem niet bij mij ligt maar bij Online. Omdat naast het technische probleem ook de mac code van mijn modem niet blijkt te kloppen snapt deze vriendelijke meneer bij de klantenservice er niets meer van en vertelt mij dat hij alles noteert en 'doorzet' naar zijn collega's die er meer van weten. Het zou opgelost worden, binnen niet meer dan drie dagen. Vier dagen later besluit ik eens te gaan navragen hoe het ermee zit. De (wederom) aardige persoon aan de andere kant van de telefoon weet mij inderdaad te bevestigen dat er een probleem is (goh...) maar dat zij voor ze het kan 'doorzetten' nog wat vragen heeft (dat komt me bekend voor...). Wederom blijkt dat de oplossing helaas niet direct voorhanden is en dan dit toch echt (weer) naar de technische afdeling moet. Op mijn vraag hoe lang dat dan ging duren kwam het antwoord dat ze hoopte dat het toch wel in een week was opgelost, maar het kon ook wel eens langer duren. Toezeggen kon ze niets.

Daar sta je dan als consument, de klantenservice kan niets (da's toch gek...), en meer service geven dan aardige mensen aan de telefoon krijgen blijkt moeilijk. Zij kunnen geen contact opnemen met de technische afdeling (melding gaat volledig geautomatiseerd) en kunnen dus uit service niets bespoedigen. Op het moment dat je het hier niet mee eens bent en de manager wilt spreken dan is deze er niet (en ze mogen dit vast ook niet doen).

Hier zit ik dus nu, zonder internet. En ik zit mezelf af te vragen hoe het kan dat een organisatie diens business het snelste medium ter wereld is, een 'service' heeft die zo ontzettend traag en inflexibel is. Het moet toch mogelijk zijn voor medewerkers van een organisatie om met elkaar te communiceren? Het moet toch mogelijk zijn de klant soms net dat beetje meer service te geven dan standaard? Zo wordt je toch beter dan gemiddeld? Maar goed, ik zal als brave klant rustig wachten tot Online besluit mij weer een internetverbinding te geven. Ik denk dat ik me tot die tijd maar even niet meer scheer, hoe lang zal mijn baard worden?

Online doe hier wat aan, hier kun je niet tevreden mee zijn!

edit door rrozema: zet nooit je 06/email online op een forum. Er zijn altijd mensen die daar misbruik van maken...
Gewijzigd door rrozema op 04 September 2009, 06:30

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beroerde service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen respons service desk Klacht over Online : 6 09 Jul 2015
Impasse Service Online - KPN Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 24 Oct 2013
upnp en proxy service van mijn ps3 werken niet Algemeen : 2 24 May 2012
Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief - Klacht over Online : 6 12 Apr 2011
Online Service Team Algemeen : 1 24 Feb 2010