Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief -
|
|
Profiler |
Geplaatst op 05 April 2011, 18:43
|
Activiteit Berichten: 42 Lid sinds: 17 Feb 2008 |
Ook ik kreeg een verdubbeling van de tariefsverhoging van het starttarief van 0,05 cent naar 0,095 cent per minuut. Net Online gebeld. Ik vertelde het en ze legden het uit dat dit in de nieuwsbrief van december 2010 heeft gestaan. Ik heb toen geantwoord dat ik deze brief waarschijnlijk niet ontvangen heb gehad of over het hoofd heb gezien. Online zegt dat deze manier van communiceren door de Opta is toegestaan en verschuilt zich hierachter. Een brief vind ik persoonlijker. Ik heb ook gezegd dat ik het niet meer na kan zien omdat ik niet alle mails zolang bewaar. De medewerker van de klantenservice gaf zelf toe dat het kan dat niet iedereen deze mail heeft gehad. Na een tijdje kom ik bij de Klachtenafdeling binnen. De meneer begint al gelijk tja als u uw nieuwsbrieven gelijk weggooid dan doen we niets meer voor u. Ik werd boos en zei ik heb niet gezegd dat ik deze brief direkt heb weggegooid en maar dat ik mails na een tijdje verwijder. Een brief versturen vinden ze te duur. Deze klachtenafdeling is zo onbeschoft dekken zich overal bij in en denken niet commercieel mee. Ik heb al gezegd dat ik niet boos ben vanwege die verhoging maar op de manier van communiceren van de verhoging. Opzeggen kan ik gelukkig per maand. Als ik zou verlengen dan zouden ze wel wat voor me kunnen doen maar na dit gesprek met hun klachtenafdeling ga ik op zoek naar een andere provider. Wie heeft ook zulke ervaring met ze ? |
|
|
nokowow |
Geplaatst op 06 April 2011, 22:10
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
en ja waar is het niet zo elke provider heeft het duurder gemaakt, en ja het komt uit de lengte of uit de breedte en het is duidelijk genoeg aangegeven ook de website. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 07 April 2011, 17:27
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Persoonlijk vind ik het ook niet getuigen van klantvriendelijkheid om zulke belangrijke veranderingen ergens in een nieuwsbrief te zetten. Het is toch werkelijk geen enkele moeite voor een provider om alle klanten apart een mailtje te sturen met de mededeling dat ze de tarieven wijzigen. Als het moet sturen ze je elke week wel een mailing met onbelangrijk nieuws of ander gezwam. Helaas doet elke provider dit. De achterliggende reden is waarschijnlijk dat als ze een specifiek mailtje zouden sturen, dat dit teveel opvalt. Want bij tariefswijzigingen kan je altijd direct en kosteloos opzeggen! En dan wordt het te duur opeens.. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 08 April 2011, 00:20
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
En wat belet Online daarmee om iedere klant een aparte mail te sturen over belangrijke wijzigingen? Of moet Online nog steeds postzegels plakken op de e-mails... Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
neon-ice |
Geplaatst op 12 April 2011, 21:25
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12 Apr 2011 |
Kijk, ben dus niet de enige die dit gewoon onbeschoft vind. En om het verhaal nog even aan te vullen, de betreffende mail had als titel : Fijne feestdagen! jaja, en dan het één na laatste item: Aanpassing beltarieven Op 22 januari 2011 past Online een aantal beltarieven aan. Ook na deze tariefsaanpassing blijven de Online beltarieven behoren tot de voordeligste in de markt. En dan na het volgen van de link zie je pas dat ze even 100% verhoging doorvoeren. Maar ik ga dus ook weg! Is mij al 2x een nieuwe modem toegezegd, en niet geleverd. (door slap excuus van de TD) Eindeloze ellende met telefonie (onbereikbaarheid, 20sec halo zeggen en dan pas een verbinding bij opnemen, enz) Lijnhuur in rekening brengen bij contract vernieuwing, bij mij en meerdere familie leden. Torrentje binnen halen, en je mag alweer de modem resetten. Veel te vaak offline En dan dat eindeloos menu als je belt naar de Online service. Wens gewoon eerlijk, en een beetje normaal behandelt te worden, maar dat kost 100% teveel zeker,.... |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 12 April 2011, 22:52
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
De enige die wat kan doen is Online. Maar deze berichten van ontevreden mensen zijn een signaal naar Online toe dat ze op deze manier klanten verliezen.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief -', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie