Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Online Service Team
|
|
flower thunder |
Geplaatst op 24 February 2010, 23:08
|
Activiteit Berichten: 48 Lid sinds: 14 Mar 2009 |
Jullie kunnen geen mails ontvangen omdat jullie mailboxen vol zijn, vandaar dit bericht. Beste Marlies en OST, bedankt voor alles, alles werkt weer. Ik heb de Livebox ontkoppeld en de Speedtouch706 aangesloten. Mooi compact modem, geen knipperende W 's morgens. Maar wat is die ronde knop voorop? Resetknop of zo ?? Er zit verder geen beschrijving bij van de modem, alleen een aansluitposter ( werk prima trouwens !) Echter ik heb 2 vragen/opmerkingen. In het kort: 1) Het geluid tijdens het bellen is erg zacht. Telefoon staat op maximaal. Dit was bij de Livebox niet zo. Tevens is er nog steeds een echo te horen tijdens het bellen. Ik hoor mezelf steeds terug. Hoe kan dit opgelost worden 2) Ik heb diverse tests gedaan qua snelheid van mijn ADSL. ( Trouwens die van Online werkt niet, mijn Explorer7 knalt er dan steeds uit !! ) Ik ontvang van Online ADSL van ± 6500kbps down en ± 720 up Op de website van Online staat over ADSL snelheid o.a. dat dit afhangt van de afstand tussen de wijkcentrale en het modem. Snelheidsverlies is merkbaar na ongeveer 3 kilometer !!!!!Nou ik zit slecht zo'n 729 meter!!!!!!!!! van de centrale volgens BBNED postcode check ( jullie partner ). Er blijft dan niet veel over van de aangeboden (tot) 20Mb ......toch ? Hoe dicht moet ik wel niet op zo'n centrale wonen om optimaal te kunnen profiteren van die 20Mb ?? En ja, alle kabels zitten goed, computer is schoon. Alles is aangesloten toentertijd door iemand van Cable2, dus aan de aansluitingen ligt het niet, en de modem zit op zo'n 20 cm. van het ISRA-punt. Hoe lossen we dit op ?? PS: Met de Livebox was de snelheid ook niet best, maar toch altijd zo rond de 7500-8500 kbps. Die snelheid moet omhoog !! In mei loopt mijn contract af, dus Online zal zijn stinkende best moeten doen, mij te behouden als klant. Ik hoop spoedig van iemand te horen. Toch wel frappant dat er zoveel mensen met dezelfde klachten zijn...... Gewijzigd door flower thunder op 24 February 2010, 23:08 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online Service Team', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie