Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
DSL verbinding valt om de 10minuten weg !
|
|
aramd |
Geplaatst op 13 September 2009, 14:14
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 06 Sep 2009 |
sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn livebox. ik heb de livebox ongeveer 2 jaar het is een livebox van orange. mijn internet verbinding valt om de 10 minuten weg. ik heb gebeld met de klanteserive en zij hebben mij een update gesturd (1E6) OS: VISTA HOME PREMIUM Mijn livebox is gelijk verbonden met de LINE kabel de kabel is 1.5 meter (voorheen langer maar heb deze ingekort nadat ik problemen had met de livebox) Mijn PC is Draadloos verbonden. mijn Playstation is ook draadloos verbonden verder soms mijn iphone. ik heb voorheen mijn pc met ethernetkabel verbonden dit ging goed. maar toen ik problemen kreeg heb ik me pc draadloos verbonden omdat de telefoon kabel anders erg lang was. Ik heb geen Router of dergelijke. Dit zijn me ADSL Statistieken: Status ADSL-lijn verbonden ADSL standaard G992_3_A Upstream 1020 Kbps Downstream 7532 Kbps Afname Dichtbij: 35.4 (d Ver weg: 18.1 (d SNR-marge Dichtbij: 6 (d Ver weg: 11 (d HEC-teller 20 Firmware 0xe15080a ES-teller van 15 min 0 CRC-fouten 24 ES-teller van 1 dag 0 Ook als er geen 1 computer of dergelijke apparaat met de modem is verbonden valt de lijn steeds weg. dus het licht waarschijnlijk niet aan mijn apparaten Wie kan mij helpen ? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 13 September 2009, 14:25
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Hmm, vermoed een adapter probleem als ik naar je waardes en verhaal kijk. Voelt deze erg warm aan, de adapter van de livebox? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
aramd |
Geplaatst op 13 September 2009, 14:34
|
ja, en ook de livebox wordt erg warm |
|
|
aramd |
Geplaatst op 13 September 2009, 21:51
|
Hoe kan ik dan een nieuwe adapter krijgen ? moet ik ze gewoon bellen en vragen om een nieuw adapter ? dat gaat denk ik niet ? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 13 September 2009, 22:13
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Ja even de helpdesk bellen, meen da je nog even het serienummer ofzo van adapter moet doorgeven zodat ze je de goede toesturen. En is gratis.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
aramd |
Geplaatst op 13 September 2009, 22:38
|
Ow oke dat is netjes, dan doe ik dat Dankjewel |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DSL verbinding valt om de 10minuten weg !', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Fritzbox 7390 valt steeds weg | Eigen modem configuratie en problemen | : 8 | 03 Aug 2019 |
internet valt weg | Storing | : 2 | 27 Jan 2019 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
Advertentie